Vraag

Kun je een topic ook zelf sluiten?

  • 6 August 2022
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

Ik heb een vraag, kan je een topic als gebruiker ook sluiten, als je het antwoord gevonden hebt en je niet wilt dat er verder nog in wordt gecomment?

 

Maar dat het dan wel openbaar blijft voor anderen. 

Weet iemand hier het antwoord op, of de KT natuurlijk?

 

Bedankt voor het antwoord alvast!

 

-Yodema


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Nee, helaas kan je niet zelf topics verwijderen en/of sluiten. Dit word gedaan met de bedoeling dat ook al heb jij geen advies meer nodig, mensen die hetzelfde of een vergelijkbare vraag hebben, nog advies uit de reacties van jouw topic antwoorden kunnen vinden op hun vraag. Vandaar dat je topics ook kan opzoeken.

Ik denk dat je eventueel vast wel kan vragen aan de KT of ze een bepaald topic van je willen verwijderen of sluiten.

Reputatie 4
Badge +3

Nee hij blijft open alleen kindertelefoon kan dat doen

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

Bedankt voor het antwoord! Maar als een topic gesloten is, dan is het nog steeds zichtbaar toch? Dus waarom kan je dat dan niet zelf bepalen?

 

Ik wilde het gewoon weten, ik hoef zelf geen topic te sluiten, was benieuwd!

 

-Yodema

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Yodema ,


je hebt gelijk dat een gesloten topic gewoon zichtbaar blijft voor andere forumleden. Zoals Pastel al aangaf kan alleen De Kindertelefoon dit doen, omdat het soms voor andere forumleden ook fijn is om er nog op te kunnen regeren, ook naar anderen die in het topic een bericht hebben gepost.

Zoals ook al is aangegeven, kun je wel een verzoek indienen als je een topic zelf gesloten wilt hebben. Dat doen wij dat voor jou, maar ik begrijp dat dat nu (nog) niet het geval is.

 

Groetjes,
Mariella
De Kindertelefoon

Reageer