kt gelooft me niet wat ik zei

  • 24 November 2021
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Hey,

he gaat niet zo goed ik heb stemmen en die zeggen ook dat ik me eigen dood moet maken. heb wel bij de huisarts gezeten en doorverwezen maar duurt nog 6 maanden. heb met 113 gechat met een meneer. toen ik zei over de stemmen en dat ik dood moest van ze zei hij: als ik zou zeggen dat je in de sloot moest springen, zou je dat toch ook niet doen. ik vond dat zon stomme opmerking en heb niet echt veel langer gechat met hem hij zei erna wel dat dit natuurlijk erger was… maarja. nou in ieder geval dit met 113 was paar dagen geleden en vanavond chatte ik met eva van de kindertelefoon rond 8 uur en ik had eigenlijk alleen als vraag hoe ik een beter gesprek kon hebben met 113 dat ze me wel serieus zouden nemen en ze vroeg dan ook wat er gebeurt was en wat gezegd en wou het eerst niet zeggen maar toen toch wel. maar ze geloofde niet dat die man van 113 dit echt gezegd had. Ze zei wel 5x dat ze het bijna niet kon geloven:

-ik kan bijna niet geloven dat iemand van 113 zoiets zou zeggen​​​​​​​

-ik vind het inderdaad moeilijk te geloven ja 

-ik heb niet gezegd dat ik het niet geloof, alleen dat ik het bijna niet kan geloven

-ik kan niet liegen en zeggen dat ik dat stukje meteen geloof snap je, ik wil wel eerlijk zijn

-je kunt het hier ook over alles hebben. alleen ik denk dat jij het misschien ook wel begrijpt dat ik dat stukje lastig te geloven vind

Nou….en weet je wat??? ik kon gwn niet geloven dat ze dat allemaal zo zei! En ik mocht erna echt wel alles vertellen wat ik wou maarja ga dan nog maar es over stemmen enzo hebben. ik zei dat ik niet met iemand verder wou praten die me niet 100% geloofd in alles wat ik zeg. voelde me zo rot. Ik dacht ik wou dat ik bewijs had dat ie dat gezegd had, dat ik een schermafbeelding had gemaakt dus toen ik dat dacht heb ik wel meteen schermafbeeldingen gemaakt van het chatgesprek want ik dacht straks vertel ik dit tegen de kindertelefoon want ga hier wel een klacht over maken en dan geloven ze me wéér niet! en die fotos stuur ik ook mee met mn klacht.  

Het is wel superrot als je hulp zoekt en dat het dan eerst zo gaat bij 113 en nu ook bij de kt. voel me onwijs alleen en ik snap dat heel veel andere mensen bij de kt zo niet zijn heb ook wel hele goeie gesprekken gehad maar als je je ergens rot over voelt en niet word gelooft is dat wel dubbeldubbel zo erg. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @vlindertje12345 ,

 

wat naar om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met een chat van De Kindertelefoon! Ik kan me goed voorstellen dat je het lastig vond om te bespreken, en dat je je nu nog vervelender voelt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bij De Kindertelefoon werken ongeveer 700 vrijwilligers, en er worden ruim 1400 gesprekken per dag gevoerd. We willen graag iedereen die belt of chat op een zo goed mogelijke manier te woord te staan, maar soms gaat dat blijkbaar toch niet goed.

Gelukkig heb je ook wel hele goede gesprekken gehad, vertel je. Daar zijn we blij om. We hopen dan ook dat je het een andere keer nog eens wil proberen om te komen chatten, of bellen, want het is hartstikke goed dat je wil praten over de dingen waar je mee zit.

 

Veel sterkte ermee en de hartelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 6
Badge +3

@vlindertje12345 

Ik sluit mij aan bij wat Marieke heeft gezegd. Wat ontzettend naar dat je deze ervaring hebt gehad aan de chat. Dit is zeker niet de bedoeling, dus heel goed dat je dit aangeeft. Ik zal dit ook bespreken binnen de organisatie. Je hebt al aangegeven dat je misschien een klacht wilt sturen, dat is zeker mogelijk. Op onze website kan je hier meer over lezen:  https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten

We hopen dat je wanneer je daar behoefte aan hebt toch weer contact met ons opneemt!

Groetjes,

Carolien

Reageer