Vraag

korte chat

  • 21 December 2021
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

HeyHoi Kindertelefoon,

 

Ik was in een chat met een vrijwilliger en ze vertelde me dat ik maar 15 minuten met jullie kan chatten. Ze zei dat er een document was aangemaakt waarin ze dat kon lezen. Ik had afgesproken om een aantal keren terug te komen, maar nu kan ik er dus niet met iemand over praten…. Want stel ik leg iemand iets uit, tegen dat iemand van de kindertelefoon het dan begrepen heeft, is het al tijd. 
 

Weten jullie hoe dit komt?
En weten jullie hoelang dit verbod blijft? voor altijd, een maand,…?

 

Alvast bedankt!

Liefs Lisa


3 reacties

Badge +1

Hallo @Lisa_xxx 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Jip van De Kindertelefoon

 

Reputatie 2
Badge +1

HeyHoi,

 

Okay, dankjewel!

 

liefs Lisa

Reputatie 3
Badge +1

Hallo @Lisa_xxx

Ik lees dat je een aantal vragen hebt over onze chat. En wat vervelend voor je dat er afspraken zijn gemaakt, die we nu niet met je kunnen na komen. Echter kunnen we vanuit het forum daar niet zoveel mee, o.a. door ieders privacy. Mogelijk kan de informatie over onze huisregels je wat verder helpen, die kan je hier vinden: https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten. Mocht je dan nog met vragen blijven zitten, dan kan je het beste contact op nemen met het landelijk bureau (landelijkbureau@kindertelefoon.nl). Daarbij moet ik wel even noemen dat je dan niet meer anoniem bent. 

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben.

Groetjes,
Rob van De Kindertelefoon 

Reageer