Vraag

komen er nog nieuwe subforums bij?

  • 24 February 2024
  • 46 reacties
  • 502 Bekeken


Toon eerste bericht

46 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Is er al iets kt? Het is nu 15 juni

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

Het is inmiddels juni.😉 Is er al wat te melden over dit onderwerp?

Reputatie 7
Badge +4

Hai allemaal,

 

Nou eh, nee, hier is weinig over te melden. Ik ga het wel doorgeven aan de community managers maar ik denk dat het erg zou helpen als jullie wat voorstellen doen. Welke onderwerpen missen jullie?
Want wat random onderwerpen toevoegen is niet zo handig . We hebben echt suggesties van jullie nodig.

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +13

@Britta , we hadden levensbeschouwing, en ik had het idee om gamen toe te voegen. Of gamen bij internet en mobiel te zetten

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +17

Geloof/religie/levensbeschouwing misschien?

Reputatie 7
Badge +4

Goeie suggesties, dank!

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Dag, en misschien kan er ook eens iets met de penis lengte topics die maar blijven komen en telkens het zelfde zijn. Soms verdwijnt bijna alles tussen de overflow aan "is mijn penis normaal op 28 cm?"  en dat soort zelfde vragen. Misschien is daar iets op te verzinnen? Een verwijzing naar al bestaande lijstjes bijvoorbeeld die al een paar keer geplaatst zijn? Met de melding dat dit topic al bestaat (x600)?  Het lijkt me voor u en uw collega's toch ook een keer vervelend worden ☺️ ik noem maar een onderwerp hoor. 

Liefs, Tover xxxx 

Reputatie 7
Badge +9

Of misschien een kennisbank met veelgestelde vragen?🙂

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Ja, het is vervelend dat die topics soms de rest ondersneeuwen. Een subforum lost niks op want de topics komen dan nog steeds in de lijst met actieve topics.  Het beste zou zijn om idd die topics direct te sluiten met een verwijzing naar dat penislengte overzicht. Aan de andere kant zijn die topics op zich niet tegen de regels, dus ja, idk

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, ik zou ook gaan voor levensbeschouwing en politiek (die laatste apart misschien). En inderdaad als het kan een standaard verwijzing naar die topic met dat maten en gewichten -lijstje voor de bezorgde medemens ;).  Overigens @tim16 klopt hoor ze zijn niet tegen de regels op zich maar volgens mij zouden er in principe geen topics mogen dubbelen, dus over hetzelfde onderwerp gaan. Als dat zo is gaat de penislengte  daar al een veelvoud van over de norm 😊 en inderdaad soms staan er zo veel onder elkaar in de recent actieve topics dat ik bijna moet zoeken naar zinnige onderwerpen. En, zoals iemand ook ergens aangaf, het kan mensen ook afschrikken. Ik kan me voorstellen dat als ik geen jongen was(trouwens ook als ik er wél 1 ben) en ik open de site en zie vooral een reeks topics onder elkaar over "mijn penis" of "is mijn penis te lang" en trolls  zoals @Tover01  terecht benoemde van "mijn fluit is slap 28 cm is dat normaal", dat je dan een deurtje verder gaat.  Het zou echt charmant zijn als hier een oplossing voor werd gevonden. Inderdaad zoiets van " dit topic bestaat al, zie *link naar dat tabelletje* ". Het zou heel wat ruimte schelen en leesplezier bevorderen zal ik maar zeggen 😉 doe dit ook met de expliciete seks vragenlijsten (of die standaard in een eigen categorie ofzo) en we zijn helemaal happy 😊 verder nogmaals alle lof en hulde voor dit forum en de mensen die het mogelijk maken natuurlijk!! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +13

Of misschien een kennisbank met veelgestelde vragen?🙂

Er is al een topic 'veelgestelde vragen -hoe werkt het forum?'. Dus ik denk dat dat niet gaat komen 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +9

@Anoniemxv , maar dat gaat over het forum zelf. Ik bedoel een kennisbank met informatie over vragen die hier veel gesteld worden, bv "kan ik seks hebben met iemand van 16 als ik 14 ben?".

 

Reputatie 7
Badge +14

@Tartan14

Ik zie dat je zegt dat politiek erbij zou moeten.

Mensen plakken dat al onder 'rechten en de wet'

Is het geen idee dat we het veranderen in 'Rechten, de Wet en de Politiek'?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +13

Vind ik wel een goede ja

Reputatie 7
Badge +13

@Anoniemxv , maar dat gaat over het forum zelf. Ik bedoel een kennisbank met informatie over vragen die hier veel gesteld worden, bv "kan ik seks hebben met iemand van 16 als ik 14 ben?".

 

Dat is wel handig ja

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 3
Badge

idk misschien gaan ze dat doen bijvoorbeeld eentje over online ofzo

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jesse08 en @Anoniemxv 

We nemen alle ideeën en suggesties mee. De community Managers zijn hiermee bezig, maar dat kan nog wel even duren. Eén mooi idee, een kennisbank! 

Wat in dit verband in ieder geval een handige site is, is de leeftijdsladder: https://www.kinderombudsman.nl/leeftijdsladder. Dat geeft niet op alle vragen antwoord, maar het zal een deel van de vragen wel beantwoorden.

 

Groetjes, Mariska

De kindertelefoon 

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Allemaal,

Het klopt het is idd alweer halverwege juni. We zijn in gesprek met verschillende mensen binnen De Kindertelefoon om goed naar de subcategorieën te kijken. Later dit jaar gaan we hier het eea in aanpassen. Hierin worden jullie tips zeker meegenomen. Fijn dat jullie zo meedenken!

De reden dat dit even duurt, is omdat de categorieën niet zomaar kunnen veranderen. Dit heeft bijvoorbeeld te maken met de cijfers van het forum etc.  Wel hebben we besloten om een subcategorie voor levensbeschouwing per 1 juli toe te voegen. Dat is vast een eerste stap. 

Ik snap de behoefte voor een kennisbank. Daar is alleen het forum niet voor bedoeld. Het forum is echt voor jongeren om elkaar te informeren, adviseren en te ondersteunen. Wel kan ik deze behoefte doorgeven aan de personen die de website van De Kindertelefoon beheren. 

Dan als laatste over het openen van topics die al eerder geplaatst zijn. We snappen dat dit soms irritatie kan oproepen, maar alle gebruikers mogen hun vraag stellen. Voor iedereen kan de vraag op een andere manier belangrijk zijn. We gaan hierin geen onderscheid maken per onderwerp. 

Ik hoop jullie vragen hiermee beantwoord te hebben. 

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +13

@Carolien_ , gan gamen dan wel toegevoegd worden bij internet en mobiel? En zijn regelmatig gaming topics 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +9

Wat top dat het subforum levensbeschouwing al per 1 juli wordt toegevoegd!! Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien en ben benieuwd naar de verdere aanpassingen later in het jaar!👍👍

Groetjess van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +3

@Anoniemxv 

Dat is ook een goede tip en die nemen mee bij de verdere aanpassingen later dit jaar. Dus we starten eerst met de toevoeging van de nieuwe subcategorie levensbeschouwing. 

Groet,

Carolien

Reageer