Kletsen over andere dingen

  • 11 August 2018
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Badge +5
Hoi! Op veel fora heb je ook een soort kletshoek, of een kantine of hoe je het ook noemt, om gewoon over gezellige dagelijkse dingen te kunnen kletsen. Zo jammer dat dat hier niet is! Zouden er meer zijn die zoiets leuk vinden? Al is het alleen al voor de mensen die meer dan 50 berichten hebben geplaatst...

5 reacties

Nouja, het zou het forum een beetje op kunnen vrolijken, maar ik denk dat iets dergelijks wel lastig wordt voor de Moderatoren
Wat wordt dan wel en wat wordt dan niet toegestaan?

Een drempel van x aantal berichten zou natuurlijk een deel van de problemen kunnen voorkomen, maarja....
Interessant idee.
Badge +2
Hallo Spr1ng,

Wat goed dat je meedenkt met het forum!
Wij nemen je idee mee en komen hier later op terug.

Groet Roy,
De Kindertelefoon
Leuk idee!
Ik denk alleen dat dit voor de moderators haast onmogelihk is om alles te controleren want dan is t echt meer een live chat en kan je dus heel snel persoonlijke gegevens doorsturen naar elkaar
Badge +5
Het idee achter een apart forum-onderdeel waarop alleen mensen zitten die al langer op het forum zijn, is dat de moderators alleen mensen toelaten die bewezen hebben zich aan de forumregels te houden.
Ik vind het een leuk idee. En het is zoals je al zei heel fijn als je alleen mensen toelaat die bewezen hebben dat ze zich kunnen gedragen. En die hier ook al een tijdje op zitten. Die snappen de regels (neem ik aan) ook.

En nog een pluspunt is dat het een soort motivatie is voor jonge/ nieuwe forumgebruikers. Als die zich langere tijd aan de regels houden en kunnen bewijzen dat ze in die forum onderdeel mogen.

En misschien zorgt dat er ook voor dat mensen zich hier ook meer aan de regels gaan houden.

Ik zou dan nog wel even moeten wachten, maar dat is geen probleem. Dat is iets waar je naartoe kan werken!

Super leuk idee!

^
Future

Reageer