Vraag

klavertje vier niet zichtbaar

  • 30 May 2020
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi KT,

Het symbool van het klavertje vier is al een langere tijd niet meer zichtbaar voor mij (linksonder op de screenshot). Misschien is het verwarrend voor nieuwe gebruikers. Het is niet heel belangrijk, maar iig dat jullie het even weten. 

Mijn telefoon waarmee ik het forum gebuik heeft android versie 10.

Groeten,

TheColorGreen

 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ja dat heb ik ook. Het is bij mij gen een vierkantje, ook als ik het heb aangevinkt.. Je bent dus niet de enige!

XX:four_leaf_clover:

Reputatie 2
Badge +3

Hoiii

 

Dit heb ik ook ligt denk ik niet aan je tel want ik doe dit op mijn laptop!:joy:

Je bent net zoals @AnoniempjeeN  al zei niet de enige met dit probleem..:four_leaf_clover:

 

Xxx

Ik zou je er niet al te druk om maken.
Natuurlijk is het een leuk gebaar om een klavertje vier aan iemands topic hangen, maar je kunt altijd nog een lief berichtje achterlaten.

Ik gok dat de Kindertelefoon gewoon achter de schermen bezig is met het een en het ander.
Er zijn wel vaker wat functies tijdelijk niet bruikbaar geweest en meestal kwamen ze later terug.
Misschien halen ze het weg, dat is ook een optie.
Voorheen hadden we bijvoorbeeld ook een gedichten sectie, maar die zijn we kwijt geraakt.
Op zich wel jammer.

@MensPersoon hey, nee ik maak me er ook niet echt druk om. Maar het is altijd wel goed om aan te geven als iets niet werkt, in het geval dat de KT het zelf misschien niet door heeft. 

Groeten,

TheColorGreen

Reputatie 6
Badge +3

@TheColorGreen  Bedankt voor het doorgeven! Het symbool is idd niet zichtbaar meer. We hebben het gemeld en we hopen dat het klavertje vier snel weer zichtbaar is.

 

Groetjes,

Carolien

Reageer