Vraag

klacht indienen

  • 18 July 2022
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Ik had serieus Niks aan geen een gesprek, Gesprekken gaan nooit serieus, het lijkt er gewoon op dat ze mensen maar zomaar aannemenen voor de kindertelefoon? In mijn laatste gesprek Ben ik vernannen omdat ik te laat reageerde, ik snap wel dat dat onnodig plaats inneemnt, maar Je Weet niet eens waardoor ik niet meteen Kon praten? 

 

Kortom, iedereen hier is zwaar onproffesioneel, praat maar beter met iemand in het Echt in mijn mening.

 

 

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Echt k*'t dat je vind dat ze niet luisteren. Toen ik de 1ste x aan het chatten was wist ik niet waar ik moest beginnen en ik ben echt mega goed geholpen! En volgens mij zijn ze wel professioneel want ze moeten dacht ik eerst een cursus volgen…

Kan je niet een keer opnieuw proberen te bellen of te chatten?

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniem33333 ,

Wat ontzettend vervelend dat je je niet serieus genomen voelde! Mocht je nog wel een keer contact op willen nemen dan hopen we dat je dit keer wel je verhaal kunt doen. 

We vinden het belangrijk om van je te horen wat we beter kunnen doen. Als je een klacht wil indienen dan kan dat door te mailen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer