Vraag

klacht indienen

  • 7 May 2017
  • 3 reacties
  • 616 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wil graag een klacht indienen, Ik las dat je altijd kon chatten met iemand van D.K.T. als je ergens in vertrouwen over wilt praten wat je dwars zit. ik heb dus een fetish, en n medewerker van jullie was in het begin gewoon hel normaal bezig, gewoon luisteren en proberen te antwoorden. maar uiteindelijk toen ik wat verder ging vertellen over mijn fetish probleem, typte hij/zij dat ie het moeilijk vond om mijn probleem te begrijpen, en dat ik niet serieus overkwam, en dat ik het maar bij een andere persoon van D.K.T. moest proberen te vertellen. en in een keer sloot hij/zij de chat af.

dus ik vind het wel vervelend dat ik niet serieus genomen wordt.

Met vriendelijke groet

3 reacties

Beste LK-9T9,

Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je niet serieus bent genomen. De medewerkers van de Kindertelefoon zijn ook maar mensen en maken soms wel eens een inschattingsfout. Zoals deze medewerker aangaf, kun je in dit geval altijd een nieuwe chat starten. Hopelijk tref je dan wel een medewerker waarbij je je verhaal kwijt kan.

Groet,
Inge van de Kindertelefoon
Reputatie 1
Badge

ik wil ook een klacht indienen, want na een tijdje heb ik meer dan een half uur gewacht op een antwoord en toen ben ik maar weg gegaan omdat ik moest eten

 

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Ioena, wat vervelend dat je zo lang moest wachten! Het is soms inderdaad erg druk bij de Kindertelefoon maar een half uur wachten is wel héél lang.

Je kunt hier https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten lezen hoe je een klacht kunt indienen. Succes!

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer