Skip to main content

het klinkt misschien  een beetje cringe maar ik wil de kindertelefoon bedanken voor dit geweldige gezeliige forum als ik tijd over vind scrol ik hier meestal op en het is erg handig voor vragen en het delen van evaringen dus thx daarvoor 

Hoi @iemand anders , wat ontzettend leuk om te horen! Bedankt voor dit grote compliment en….. heel veel plezier nog op ons forum!

 

Groetjes Lies van de Kindertelefoon. 


Hey, is niet cringe voor, en ik ben het met je eens! 

Liefs Tover xxx


wel een vraagje weet niet of het bestaat maar zou het erg tof vinden als er een plek bij de kindertelefoon komt waar je wel gewoon kan chatten en gegevens uitwisselen!


Heyy!

Het forum is idd echt een fijne, gezellige en vertrouwde plek daar ben ik het helemaal mee eens en het is helemaal niet cringe hoor! 😊

wel een vraagje weet niet of het bestaat maar zou het erg tof vinden als er een plek bij de kindertelefoon komt waar je wel gewoon kan chatten en gegevens uitwisselen!

Dit is vgm al wel vaker gevraagd en voorgesteld hier, maar dat gaat de kindertelefoon niet doen omdat ze de veiligheid en anonimiteit hier echt willen behouden. Misschien dat een moderator dat nog wat beter kan uitleggen dan ik😉

Groetjess van ItsJustMe! :)


Niks cringe aan hoor.

Over chatten en gegevens uitwisselen is KT altijd heel duidelijk. Dat gaat never nooit gebeuren omdat het risico dat daar misbruik van wordt gemaakt te groot is.


Hoi allen,

 

zoals @tim16  en @ItsJustMe  al zeggen, zijn we dit inderdaad niet van plan omdat het dan voor ons moeilijk is om voor jullie veiligheid te zorgen.  Daarom blijft iedereen anoniem op het forum en worden er geen prive chats gehouden en gegevens uitgewisseld.

Groetjes, Marieke


Reageer