Vraag

Kindertelefoon verander het Forum alsjeblieft!

  • 25 August 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Lieve mensen van de kindertelefoon! Verander alsjeblieft het systeem want dit gaat zo niet! Uren is het stil! We kunnen elkaar zo niet meer helpen want een groot deel van de dag is het forum gewoon gesloten. Waarom? We zijn toch geen slechte kids ofzo? Alsjeblieft laat ons weer reageren op elkaar want het loopt helemaal vast! 

Maiskolfje X 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Maiskolfje,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je frustratie dat het nu soms even duurt voordat de berichten worden geplaatst. Onze oprechte excuses hiervoor!  Er zijn  wat opstartproblemen maar hopelijk houden jullie het vertrouwen in ons dat we er echt alles aan zullen doen om jullie mooie reacties en topics zo snel mogelijk te plaatsen.  

Groetjes,

Karin, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +8

Een prime example van waar we tegenover staan. @Maiskolfje ik krijg niet her gevoel dat dit binnenkort gaat veranderen. We hebben allemaal niks gedaan, dit is ons gewoon overkomen. Dus maak je maar geen zorgen. Laten we het maar zo mooi maken als het kan. En wij zijn letterlijk wat het forum laat runnen in de eerste instantie. Zonder kinderen is dit niks. Ooit komt de realisatie wel binnen. Misschien te laat maar dan weten we wel dat wij gelijk hadden. 

Hoi Maiskolfje,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je frustratie dat het nu soms even duurt voordat de berichten worden geplaatst. Onze oprechte excuses hiervoor!  Er zijn  wat opstartproblemen maar hopelijk houden jullie het vertrouwen in ons dat we er echt alles aan zullen doen om jullie mooie reacties en topics zo snel mogelijk te plaatsen.  

Groetjes,

Karin, De Kindertelefoon

 

Het checksysteem moest snel, snel, snel ingevoerd worden. Daardoor is er nu een amateuristisch en afgeraffeld systeem. Jullie hadden beter gewoon een paar maandjes kunnen voorbereiden en eventueel een AI coderen om de checks te handhaven. 

Reputatie 7
Badge +9

ik wil eerst vragen voordat ik dom ga klinken. zijn moderatoren (ik hoop dat ik het goed spel) AI of mensen?

als het mensen zijn dan ben ik nogal nieuwsgierig naar wie er om ongeveer 2 uur s 'nachts nog wakker is en 1 topic en iets van 3 reacties van mij online zet.

als het AI is dan zou ik denken dat dat s 'nachts uit is. dus dan vraag ik mij af wie dat om ongeveer 2 uur s 'nachts aanzet

 

en voor wie de reden wil weten van hoe ik het weet. ik heb tot iets van 5 uur wakker gelegen en ik ben kapot want ik moest er om half 8 uit 

Reputatie 7
Badge +17

@ikweethetnietmeer2009  het zijn mensen:) soms reageren de moderators ook met wat tips of hoe je de Kindertelefoon kunt bereiken. 

Groetjes liefs Tartan X

Reageer