Skip to main content

Hoii

Ik wil zegen dat de kindertelefoon eigenlijk heel belangrijk voor mij is geworden en ik kan niet meer zonder en soms besef ik er zitten elke dag mensen daar die naar ons luisteren en die hun vrije tijd hier besteden en er geen geld voor krijgen die mensen hebben echt een goed hart en er zijn mensen hier die ik nooit meer ga vergeten die mensen zijn heel belangrijk voor mij terwijl ik ze niet een ken ik hou echt van de kindertelefoon❤️❤️ wat vinden julie? 

Fijne avond groetjes @Cato.db 

Heehee, 

Helemaal mee eens!! 🤍

-Yodema


Heyy,

Wat een mooie woorden! Sluit ik me helemaal bij aan het is echt super goed dat er zoveel mensen zich vrijwillig inzetten voor de kindertelefoon en iedereen die vrijwillig voor de kindertelefoon werkt verdient zeker een groot compliment!😊

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi @Cato.db ,

Wat een mooi en lief bericht, dank je wel, ook namens alle collega’s!

 

Groetjes, Mariska,

De Kindertelefoon.


Idd helemaal mee eens!

Groetjes mij @anoniemxv


Hey! Lief berichtje van je! Voor mij is dit ook belangrijk, vooral in het begin nadat ik een omslag heb gemaakt en wou weten of ik nu wel goed bezig was. Mijn eerste topic gaat daar over want dat is een te lang verhaal voor hier ☺️. Maar in elk geval is het goed voor me geweest om hier te komen en zulke super lieve mensen te zien die je helpen en zo open zijn. Het is ook heel goed dat dit (en de Kindertelefoon op zich) bekend is bij kinderen. Al op de basisschool, want ikzelf bijvoorbeeld kende het. Ik had ook meteen terwijl ik mijn straf aan het uit staan was en me schaamde al de gedachte om hier naartoe te gaan om steun en raad en tips. Beste gedachte ooit 😉😄. Wel een ding vind ik dat veel lieve mensen weg zijn gegaan of moesten. Daar ben ik best van geschrokken. Wil ik eerlijk over zijn. Maar verder is het natuurlijk heel goed en super dat dit bestaat en dat er zulke fijne kinderen en jongeren zijn!! Dus ik ben het met jou eens! 😍

Liefs Tover xxx 


Helemaal mee eens, moderators (ondanks er soms wel iets misloopt) jullie zijn toppers! 

Keep the good work up!! 

Liefs 

Anoniem789 


Reageer