Skip to main content

Kindertelefoon

• August 21, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hoi Ik ben Jacob en ik type dit met mijn broer Gino. We hebben zojuist samen naar de kindertelefoon gebeld en toen kregen wij medewerker Roos aan de lijn. Wat begon als een fijn gesprek werd al snel een nachtmerrie. Toen we ons probleem wouden aankaarten toen werd er getwijfeld aan onze leeftijd en is daar ook naar gevraagd. Toen wij antwoordde met 15 en 17 werd daar sceptisch over gedaan en geloofde Roos het niet helemaal. We worden al vaak onterecht bevooroordeeld, maar dit was dan ook te druppel. Nadat we ons probleem wouden voorleggen bij Roos heeft ze de telefoon opgehangen. We hebben nu angst om de kindertelefoon te bellen en we willen graag een klacht indienen want hiermee kunnen wij echt niet mee akkoord gaan. Hopelijk krijg ik een reactie terug. 

Met vriendelijke groet,

Jacob en Gino

1 reactie

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • August 21, 2025

Hi ​@GinoJacob,

Wat naar om te horen dat je contact met de Kindertelefoon niet prettig was. Je kunt een mailtje sturen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl. Let op! Je bent dan niet meer anoniem. Je hoeft niet je echte naam te zeggen, maar we kunnen wel je e-mailadres zien wanneer je ons mailt. Als je iets kwijt wilt over telefoon of chat, moet je beschrijven wat er is gebeurd en waarover je ontevreden of juist tevreden bent. Het is belangrijk dat je dit goed uitlegt, zodat wij begrijpen wat er gebeurd is en je klacht goed kunnen behandelen.

Je klacht wordt gelezen door een medewerker van De Kindertelefoon. Deze medewerker zoekt uit wat er aan de hand is. Eventueel bespreekt deze medewerker jouw klacht met andere medewerkers, om samen een goede beslissing te nemen over jouw klacht. Als jij om een reactie hebt gevraagd, krijg je die binnen vier weken. 

Groetjes, Maria (De Kindertelefoon)