kindertelefoon


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi mensen die dit lezen. Ik ben graag actief hier op dit forum. Alleen kreeg ik vandaag  2 x achter elkaar een waarschuwing en daarna werd me verteld nog 1 kans en je word verwijderd. Het erger aan dit alles is ik heb niks verkeerds of kwaads bedoelt. Kom nu zeggen tegen jullie blijf lekker met elkaar praten. Maar geef nooit je mening over een zaak wat dan krijg je een waarschuwing. Als iemand met je ruzie maakt zorg dan dat niks tegen die persoon zegt als is het iets normaals want ze zien dat als een belediging of ruzie. Ik vind het jammer nog 1 kans over nog een heel jaar. Het leuke moet nog kom. Ik ben vandaag jarig dus leuk cadeautje plus ik kan tot mijn volgende verjaardag me mond houden. Want wat ik zeg help of doe en is allemaal fout. Misschien was dit topic ook niet oké en ben ik weg nou. Dat doet pijn. 


13 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Als je nog niet gebannt bent heb k nog een vraag voor je: wat doe jij om 4u op t forum?

Hmm same question to you @KarelMetDeGrote. Wat doe jij om 4u op het forum ? lol

@Anymous66 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎉🥳. Ik hoop dat je ondanks dit toch nog een fijne dag hebt!

Spookyzx. 

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!

Heeft de kindertelefoon ook een reden gegeven waarom je die waarschuwingen kreeg? Als je het er niet mee eens bent of je wilt er extra duidelijkheid over kan je altijd even een mailtje naar ze sturen denk ik. 

Ik zie af en toe een reactie van jou onder een topic en je geeft best vaak goede tips aan mensen, dus ga nou zeker niet weg. Misschien helpt het om de regels nog een keer te lezen, want er zijn ook best veel regels waar je je aan moet houden. 

Hopelijk heb je vandaag een leuke verjaardag, veel plezier alvast :)

Groeten,

TheColorGreen

Als je nog niet gebannt bent heb k nog een vraag voor je: wat doe jij om 4u op t forum?

Geweldige :) vraag. Ja sommige mensen komen op die tijd nog steeds niet in slaap

Hmm same question to you @KarelMetDeGrote. Wat doe jij om 4u op het forum ? lol

@Anymous66 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎉🥳. Ik hoop dat je ondanks dit toch nog een fijne dag hebt!

Spookyzx. 

Nee. Maar nog een vraag hoeveel kansen heb jij nog over

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!

Heeft de kindertelefoon ook een reden gegeven waarom je die waarschuwingen kreeg? Als je het er niet mee eens bent of je wilt er extra duidelijkheid over kan je altijd even een mailtje naar ze sturen denk ik. 

Ik zie af en toe een reactie van jou onder een topic en je geeft best vaak goede tips aan mensen, dus ga nou zeker niet weg. Misschien helpt het om de regels nog een keer te lezen, want er zijn ook best veel regels waar je je aan moet houden. 

Hopelijk heb je vandaag een leuke verjaardag, veel plezier alvast :)

Groeten,

TheColorGreen

Ja ze zijden dat ik iemand beledigde en dat ik iemand niet serieus nam. Ooo ja mijn verjaardag gaat tot nu toe niet erg leuk

Hey,

Geloof het of niet, maar ik heb ook ooit een waarschuwing gehad, yet here I am. Ik weet niet wat er precies is gebeurd en waarvoor je de waarschuwingen hebt gehad, maar hopelijk stond dat goed uitgelegd in de mail die je dan altijd ontvangt. Als je het niet eens bent, kun je inderdaad een mail sturen of een topic aanmaken. Dat heb je nu al gedaan.

Verder is het soms wel lastig om je weg te vinden bij het juist interpreteren van de regels. Dat een reactie niet beledigend mag zijn, is natuurlijk vanzelfsprekend. Echter is voor sommige mensen die grens al sneller bereikt. Wat ik je daarom wil aanraden, is toch om wat voorzichtiger te zijn met het formuleren van je reactie. Dat er volgens jou niks mis mee is, betekent dat niet dat het voor anderen niet kwetsend kan zijn. 

Als je meer op het forum rondhangt, krijg je waarschijnlijk een betere feeling voor wat wel en niet kan. In de tussentijd zou ik dan iets voorzichtiger zijn om een ban te voorkomen. 

Ik snap ook dat jij dit belachelijk vindt, omdat het nu waarschijnlijk voelt alsof je niet meer kan zeggen wat je wil. Dat is op zich ook op meerdere manieren te bekijken. Je kan de boodschap misschien ook anders proberen te formuleren?

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Anders heb je altijd nog de optie om je account te verwijderen of een jaar te wachten wanneer je waarschuwing vervalt. 

Ik hoop dat je nog een fijne verjaardag hebt gehad!

Gr. Pin

Heyo,

@Anymous66. Ik vind het erg spijtig om te horen dat je verjaardag niet zo leuk is. Meestal hoort het toch een dag te zijn dat je je blij voelt.

Maar nog een vraag hoeveel kansen heb jij nog over

Ik weet niet precies waarom je dat wilt weten, maar laten we zo zeggen ik heb er nog een aantal.

See ya!

Spookyzx. 

Badge +1

Hoi @Anymous66 , 

 

In je reactie vertel je dat je baalt van de waarschuwing die je hebt gekregen. 

 

De forumregels zijn er om de kwaliteit van het forum te bewaken en het forum voor alle jongeren een prettige omgeving te maken zijn er forumregels waar iedereen zich aan moet houden. De forumregels staan op de homepagina van het forum. Ik adviseer je om daar eens naar te kijken. 

 

Groetjes, 

Bente

De Kindertelefoon 

Heyo,

@Anymous66. Ik vind het erg spijtig om te horen dat je verjaardag niet zo leuk is. Meestal hoort het toch een dag te zijn dat je je blij voelt.

Maar nog een vraag hoeveel kansen heb jij nog over

Ik weet niet precies waarom je dat wilt weten, maar laten we zo zeggen ik heb er nog een aantal.

See ya!

Spookyzx. 

Hoe kan dat want ik en jij hadden volgens de kindertelefoon ruzie en dat vonden ze niet kunnen en kreeg toen een waarschuwing. Waarom jij niet als jij zegt dat je nog een paar (3) overhebt. 

Ooo ja. Nog iets ik hoor jou reactie nog af @Spookyzx. Dan verlaat ik de kindertelefoon forum en verwijder mijn account. Want zeggen alleen bekijk de regels. Dat heb ik gedaan ze zijn gewoon gemeen. 

Dat zou de kindertelefoon wel hebben uitgelegd in de mail die jij hebt ontvangen.

Echt ruzie was het overigens niet. Ging meer over hoe jij reageerde op mijn bericht.  Dat was het enigste wat ik kan bedenken dat als "ruzie" wordt omschreven. Als het over dat ene topic gaat.

Ik zou het jammer vinden als je je account verwijdert en weggaat van het forum. Ik meen het serieus. Je plaatst heel wat goede en helpende reacties. Het zou dan jammer zijn dat je weggaat vanwege ons conflict (zo zou ik het dan noemen). Tuurlijk die waarschuwingen zijn kut, maar je hebt nog een kans. En dat je nog een waarschuwing krijgt in korte tijd lijkt me erg sterk.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat goed dat @Anymous66  hier op het forum komt om een vraag te stellen over de gekregen waarschuwingen. En fijn dat jullie meedenken hoe hier mee om te gaan.

Voor de duidelijkheid wil ik even zeggen dat vragen over waarschuwingen, interventies in topics en dergelijke, altijd gesteld kunnen worden op het forum bij ‘Over De Kindertelefoon’. Heel goed dat dat nu ook gebeurt.

Mailen over ontvangen waarschuwingen kan niet. Dit staat ook in de mail die iemand ontvangt bij een waarschuwing. De waarschuwingen worden verzonden vanaf een ‘no-reply’ adres.

groetjes, Mariska

Reageer