Hoi @Lupus ,
De Kindertelefoon heeft echt begrip voor jouw vraag. Deze vraag wordt met enige regelmaat gesteld. Zie bijvoorbeeld het topic
en ook het topic
Sommige van de tips, die gebruikers geven, zijn technisch niet haalbaar, of te duur. Daar is onze website niet op ingericht. Zo ook jouw idee om deze topics af te schermen van het forum.
Ook is het zo, dat je bij De Kindertelefoon over ALLES mag praten. Om voor bepaalde onderwerpen dan een uitzondering te maken, doet geen recht aan de gebruikers die hier wel behoefte aan hebben.
Het spijt ons, dat je hierdoor minder graag actief bent op ons forum. Dat is natuurlijk het laatste dat we willen bereiken.
We kunnen je aanraden om de tip van @tim16 te gebruiken, uit het eerder genoemde topic:
“Ik zou me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Gewoon door scrollen en niet op klikken. KT heeft ook al herhaaldelijk gezegd dat ze vragenlijsten niet gaan verbieden. Daar moeten we het dus mee doen.
Expliciete seksuele verhalen zijn sws verboden dus die kun je altijd rapporteren als je die ziet.” @tim16
De Kindertelefoon heeft veel waardering voor jouw bijdragen. Hopelijk lukt het je om de sekstopics te negeren, en aan de andere onderwerpen aandacht te geven.
Groetjes, Mariska,
De Kindertelefoon
@Mariska H ,
Dus filteren kan niet? Lijkt me haalbaar
Groetjes Lupus
Lijkt me idd ook haalbaar, had het al eerder voorgesteld. Helaas geeft de kt telkens een heel vaag antwoord op dit voorstel.. @Mariska H zou u misschien iets duidelijker willen uitleggen of dit specifieke voorbeeld kan? Misschien kan het met een soort pop up ofzo dat je dat subforum aan of uit kan klikken?
Liefs
Anoniem789
@Anoniem789 @Lupus Heb ff rondgekeken bij Gainsight (leverancier van de forumsoftware) en wat jullie voorstellen kan dus niet voor zover ik kan zien. Het is gewoon niet mogelijk voor gebruikers om te bepalen welke topics/onderwerpen je wel of niet ziet in de ‘Recent actief’ lijst. Dus pop-ups/filters/whatever zijn allemaal niet haalbaar.
Je moet bedenken dat KT gebruikt maakt van standaard closed source forumsoftware. Als een bepaalde functionaliteit niet in de software zit kan KT die dus niet zelf toevoegen. Laatst vroeg @Lupus bijvoorbeeld of er een donkere modus kan komen. Dat ondersteunt de forumsoftware niet dus dan houd het op. Daar kan KT verder weinig aan doen. Als je wilt dat er nieuwe functies worden toegevoegd moet je dat aangeven bij de forumontwikkelaar (moet wel in het Engels). https://communities.gainsight.com/ideas
Dus ja, er zit niet veel anders op dan de topics die je niet leuk vindt te negeren.
Op het hoofdscherm van het forum kan je wel een thema kiezen