Beste @Natureflower ,
Goed dat je meedenkt in hoe we het forum nog beter kunnen maken voor jullie! Wij zijn zelf ook bezig met hoe en of we het nieuwe checksysteem kunnen verbeteren. Ik zal je vraag/idee naar de Community Manager doorsturen.
Groetjes, Meike
De Kindertelefoon.
Bedankt voor de snelle reactie!
helemaal mee eens ik ben overdag eigenlijk nooit actief op het forum
Goed idee! En dat er dan bv links boven in de reactie staat "nacht check" en misschien dat alle nummers er standaard op hold woorden gezet. Of (als het kan) dat ai bepaalde woorden detecteert zoals adres, woonplaats, nummer, cijfers (123), gegevens dat soort dingen. En die worden dan later geplaatst als weer een moderator aan het checken is
Groetjes Lupus
@Natureflower Je bedoelt dat ‘s nachts berichten dan wel geplaatst worden en dan overdag gecheckt moeten worden? Dan heb je eigenlijk hetzelfde systeem als wat we hier eerst hadden. Ga er maar van uit dat ze dat niet gaan doen.
AI inzetten zou mooi zijn idd.
Edit: zie nu pas dat dit topic al een jaar oud is
Ik zou het in ieder geval al heel handig vinden dat als je iets post, en het is nog niet gecheckt en geplaatst, dat je het dan nog kunt bewerken. Als in dat je er zelf nog bij kunt komen en iets kunt veranderen. Dus dat je zelf nog voordat je reactie echt zichtbaar is voor anderen je er nog ' bij kunt'. Een soort "in bewerking ".
Een check 's nachts zal denk ik te ingewikkeld zijn. Grappig dat dit al zo lang een ding is trouwens
Liefs Tover xxx
@Tover01 Stukje forumgeschiedenis: Het is idd al een tijdje een ding. Sinds 9 Augustus vorig jaar is de check zoals die nu bestaat ingevoerd. Voor die tijd werden berichten direct geplaatst en was er alleen een random check. Het voordeel van de oude check was dat er iets meer snelheid in het forum zat en dat je ook ‘s nachts kon posten. Het nadeel was dat er daardoor ook meer niet toegestane berichten gepost werden.
ik dnek @tim16 dat ze bedoelt dat ook s'nachts de berichten worden gecheckd en dus niet alleen overdag
@stitch1234 Dat kan. Gaat wel moeilijk worden om vrijwilligers te vinden die ‘s nachts willen opblijven denk ik.
Hoi Allemaal,
Heel veel dank voor het meedenken!
Zoals jullie zelf al heel goed hebben aangegeven, hebben we voor dit systeem gekozen voor de veiligheid van onze gebruikers. We kunnen ons heel goed voorstellen dat het ook fijn zou zijn om 's nachts berichten te plaatsen. Helaas is dit momenteel niet mogelijk, omdat het idd lastig is om vrijwilligers te vinden die 's nachts kunnen werken. Om berichten 's avonds nog wel te plaatsen wordt er dus wel tot zeker 23 uur gemodereerd.
Nogmaals dank voor het meedenken en we hopen jullie vragen hiermee beantwoord te hebben.
Groet,
Carolien