Jongeren gezocht voor jongerenraad!


Badge +4
Beste allemaal,

De Kindertelefoon zoekt nieuwe leden voor in de jongerenraad!
Wil jij meedenken over hoe De Kindertelefoon kinderen en jongeren nog beter kan bereiken? Heb jij een mening over De Kindertelefoon, en lijkt het je leuk om de organisatie beter te leren kennen?

Wij zoeken jongeren tussen de 12 en 18 jaar die een (school) jaar lang met ons mee willen denken.

Wanneer kun je je aanmelden?

  • Je bent minimaal 12 en maximaal 18 jaar oud
  • Je bent niet bang om je mening te geven
  • Je bent enthousiast, een doorzetter en wilt graag iets betekenen voor anderen
  • Je kunt in het schooljaar 2019-2020 vijf keer naar De Kindertelefoon komen
  • (in Utrecht en Groningen, je reiskosten worden vergoed.)
  • Je kunt aanwezig zijn bij de selectiedag op woensdagmiddag 12 juni in Utrecht.
Aanmelden kan tot uiterlijk 26 mei 2019.

Meer informatie vind je op onze website: www.kindertelefoon.nl/jongerenraad

12 reacties

Aanmelden kan tot uiterlijk 26 mei 2017. Ai, ik zie dat ik al te laat ben 😉 👀
Badge +4
Oeps! Ik heb het aangepast 🙂
Lijkt me leuk! Al betwijfel ik dat me moeder me zo ver laat gaan in me eentje...
Badge +4
Lijkt me leuk! Al betwijfel ik dat me moeder me zo ver laat gaan in me eentje...

Wij zorgen wel altijd dat je wordt opgehaald van het station als je met de trein komt. Soms reizen jongeren samen, als er toevallig nog iemand uit jouw omgeving in de jongerenraad zit. Sommige jongeren uit de jongerenraad worden gebracht door hun ouders.

Maar het is inderdaad een stukje reizen, hopelijk vindt je moeder het goed en mag je je aanmelden!


Met vriendelijke groet,

Suzanne
Is dit gratis?
Of kan je soms er ook wat aan verdienen.
Badge +4
Hoi Cheff,

deelname aan de jongerenraad is vrijwillig, je krijgt er niet voor betaald. We vergoeden wel je reiskosten.

met vriendelijke groet,

suzanne_
Vanaf hoelaat is dat 12 juni?
Badge +4
Het begint om 12.30 uur tot 16.00 uur.
Als ik zal willen dan betaald de gemeent vgm mij reis🤗
ik wil best wel maar kan het niet aan mijn ouders uit leggen waar ik heen ga. ik ga namelijk niet zeggen dat ik op kt zit... dus dat woord hem denk ik niet 😥.

groetjes
Bella
ik wil best wel maar kan het niet aan mijn ouders uit leggen waar ik heen ga. ik ga namelijk niet zeggen dat ik op kt zit... dus dat woord hem denk ik niet 😥.

groetjes
Bella

Hoi Bellablue,

wat vervelend dat je niet aan je ouders kan vertellen dat je op kt zit.
Waarom denk je dat je het niet kan vertellen?

ik zit net op kt en ik durfde het eerst ook niet te vertellen omdat ik dacht dat mijn ouders zich overgeslagen zouden voelen. uiteindelijk heb ik het toch verteld, en weet je? mijn ouders deden er heel luchtig over!

ik en heel anderen wensen je succes!

groetjes ikke😀
hey Riaxxx

ik kan het niet vertellen omdat ze het niet zouden begrijpen. ze zijn nogal van het zwart wit denken. niet elke tiener zit hier op. dus het is ongewoon dus ze worden boos. zo werkt het bij hun dus ik wil er niet aan denken. straks gaan ze heel me account door lezen. dan heb ik een gigantisch probleem.

maar wel fijn dat jou ouders er goed over denken!

groetjes
bella

Reageer