Vraag

Je eigen naam bovenaan bij een @

  • 28 November 2023
  • 18 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen,

In het onderstaande topic werd een vraag gesteld over dat als je een @ typt in een reactie of topic dat je eigen naam altijd bovenaan kan staan:

Nu leek het mij een ideetje om een poll te starten, wie het wel een goed idee vind en wie niet, dan kan de kindertelefoon en wij zien hoeveel mensen ermee eens zijn :)

Het zou handig zijn als zoveel mogelijk mensen de poll doen (dus niet alleen een reactie plaatsen)

Wie wilt er dat je eigen naam altijd bovenaan staat bij een @?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Mij maakt het op zich niet uit. Ik tag mezelf eigenlijk nooit dus voor mij hoeft het niet maar ik snap dat het voor anderen wel handig kan zijn. Ik heb dus ja gestemd.

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb ja gestemd en ik ben ook de opener van dat topic

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Ik breng met deze reactie dit topic weer even omhoog, ik hoop dat er meer mensen gaan stemmen (tot nu toe zijn er 7 stemmen voor de optie Ja).

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +9

waarom ben ik de enige die dat niet wil?

dat is toch juist onhandig. als je bijvoorbeeld zegt: zoals.(@). genoemd heeft is dit en dat. en als je iets van jezelf wilt aangeven zeg je: zoals ik al eerder benoemd hebt.

je kan zoals @Anoniemxv je naam hiermee eronder zetten, maar je kan het ook gewoon typen zoals @Monkeyboy08. of het gewoon niet doen zoals @tim16 en ik

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Meer mensen die de poll willen doen? (wil niet te ongeduldig overkomen)

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Hoewel stemmen zijn er? Dus hoeveel ja en hoeveel nee?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +11

@Anoniemxv,

9 Ja (75%)

3 Nee (25%)

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniemxv Aantal stemmen kun je zien in de poll. Ja: 9 Nee: 3

Reputatie 7
Badge +7

Wanneer gaat de @kindertelefoon hier nou eens op reageren? 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemxv ,

 

ik heb het onder de aandacht gebracht van de community manager.

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +7

Al een andwoord?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Anoniemxv ,

Het antwoord zal nog wel even op zich laten wachten, waarschijnlijk. Het is nu kerstvakantie. In januari komt er hopelijk snel een antwoord.

Groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +7

Even het topic omhoog brengen voor meer stemmen 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

Dit verzoek heeft helaas wat meer tijd nodig. Het is voor nu nog onduidelijk of het mogelijk is om dit aan te passen. Hopelijk kan ik snel duidelijkheid geven of het gaat lukken!

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een idee, mischien kan het een instelling worden dat je je eigen naam boven aan wilt of niet

 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Is er al iets, @Luuk of iemand anders van de kt?

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anoniemxv , 

Ik heb de vraag nogmaals doorgestuurd naar de community manager. Hopelijk komt er snel duidelijkheid! 

 

Groetjes, Meike 

De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +3

@Anoniemxv  

Goed dat je de vraag stelt. Helaas hebben we op dit moment nog geen duidelijkheid hierover. Zodra we dat wel hebben, laten we het jullie hier weten. Weet iig dat dit nog steeds onder onze aandacht is.

Groet,

Carolien

Reageer