Skip to main content
Vraag

is het toegestaan om een account te botten

• April 7, 2025
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Ik kom soms op dit forum en zie dan ****** veel van die fantasie verhalen, vooral in de seksualiteit subforum. nu vroeg ik me af of het toegestaan is om een bot op een forum account te zetten die automatisch met ai beoordeeld een "fantasie-score” van 1-10 dat mensen daarop kunnen baseren of het een fantasie verhaal is ofz op alle posts met verhaal die gemaakt worden.

Ik hoop dat dit mogelijk is, dan kan ik tenminste iets doen met die openai credits die k heb :p

3 reacties

• April 7, 2025

Wel lollig maar ik heb zo’n idee dat KT dat niet gaat toestaan. 😂 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hey, een moderator kan hier het beste op reageren, maar ik denk van niet. Het forum is voor iedereen en iedereen mag posten, dus ze willen niet dat iemand/iets verhalen gaat beoordelen op fantasie.

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • April 8, 2025

Hi ​@factcheck ,

Goeie vraag! Op het forum mag je over alles praten. Wij beoordelen niet op hoe geloofwaardig een verhaal is, want helemaal zeker kunnen we nooit weten of iets ‘echt’ of ‘nep’ is. We gaan dus ook niet AI hiervoor gebruiken. We beoordelen reacties en topics op basis van de forumregels. Dus wanneer iets bijvoorbeeld schadelijk of triggerend is, staan we dat natuurlijk niet toe. 

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon)