Skip to main content
Vraag

Is er uberhaupt nog iemand op dit forum


Idk maar het lijkt ineens uitgestorven hier. laat effe reactie achter als je er nog bent.

👋😁


Jo ik ben er ook nog.

maar wat je zecht. Soms lijkt het wel uitgestorven ja. Haha 

Ben er ook nog. En het is hier idd wat rustiger nu lijkt het. Zelf reageer ook wat minder maar dat komt omdat er de laatste tijd gewoon weinig topics zijn waar ik wat over te zeggen heb.


Ik ben er ook nog. Mensen hebben vakantie, dus meer tijd zou je zeggen, maar ik denk dat veel het onder schooltijd doen en nu zijn ze bezig met vakantie vieren. Dus vandaar. Ik zie ook steeds minder topics waar ik op kan/wil reageren. De mods zijn er voor mijn gevoel ook minder. KT heeft misschien ook effe vakantie (: Zouden ze wel verdienen!

Mare, ik ben er nog!


Ja, ik heb welleens gehad dat ik op een topic reageerde en dan lees je dat het 4 jaar geleden was🤦‍♂️

Hahaha same!

Iedereen, @Nieuwschierigemeid is mijn grote zus maar kijkt nooit meer op het forum en wil haar account eigenlijk laten verwijderen dus jullie hoeven niet meer op deze topic te antwoorden, omdat ze het niet zal zien!

Bye!


Kan ze niet met haar e-mail een mail sturen naar forum@kindertelefoon om haar account te verwijderen @Midnight_Dreamer ?

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ik denk ook dat @Nieuwschierigemeid het beste een mailtje kan sturen.

En ik wil niet heel erg zeuren ofzo maar ik zou niet te hard roepen dat @Nieuwschierigemeid je zus is. Stel je voor iemand weet van haar account van wie dat is, dan kunnen die van jouw en die van je zus allebei verwijderd worden. Ik heb ook eens een keer gezegd dat iemand mijn broer is en wel een half jaar later ofzo krijg ik een berichtje van een vriend van mij met een screenshot van een topic die ik had geplaatst. Hij vroeg toen of ik dat was. Ik had daarmee dus mijn broers account ook op straat gegooid. Ik had het voordeel dat ik mezelf eronder uit heb kunnen praten en dat ik even later dat topic heb laten verwijderen


Reageer