Vraag

Is Ellen geband?


Reputatie 7
Badge +14

Hallo allemaal/ KT, 

Ik was een nieuw topic over gedichten aan het maken en wilde Ellen @ maar ik zag haar naam niet. Is ze geband? 
 

xx Eenmeisje004 


23 reacties

Ze heeft haar account laten verwijderen als protest tegen de moderatie en de absurde behandeling (alsof we slechts nummertjes zijn. Alle menselijkheid ontbreekt gewoon haast.). Meer uitleg heeft ze geplaatst in dat '’onduidelijkheid op het forum'’ topic.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +14

@TheMightySlayer Oke bedankt! :)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Eenmeisje004  Ellen is weg. Ze is gestopt ze was heel boos. En ik ga kapot van verdriet.

Love you , Groetjes Julian X

@Ellen is gestopt 

Snik Snik

Sankonijn ook

Ik weet het niet meer

Ik kan het niet meer

Reputatie 7
Badge +14

Oh nee. :( Heeft de KT überhaupt wel iets met onze  tips gedaan? Dit is echt heel erg. :’(

xx Eenmeisje004 

Oh nee. :( Heeft de KT überhaupt wel iets met onze  tips gedaan? Dit is echt heel erg. :’(

xx Eenmeisje004 

Nee. Ze hebben er helemaal niks meegedaan.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

Oh nee. :( Heeft de KT überhaupt wel iets met onze  tips gedaan? Dit is echt heel erg. :’(

xx Eenmeisje004 

nee helemaal niks

Ik mis Ellen enorm

Snik Snik Snik 

😭

Ik mis Ellen enorm

Snik Snik Snik 

😭

Ik ook.

Dus dankjewel @Carolien_ en co die dit forum runt voor het wegjagen van mensen door jullie moderatie.

Ze hebben er toch wel wat mee gedaan? Er is een vergadering geweest en daar hebben ze jullie input besproken. Dat hebben ze aangegeven in het topic -onduidelijkheid op het forum-

Dat de regels (nog) niet zijn aangepast of er voor nu niks is uitgekomen, betekent niet dat de Kindertelefoon er niks mee heeft gedaan.

Wie weet zijn ze er nog mee bezig en gebeurt er achter de schermen heel veel.

Het is niet eerlijk om als er niet gelijk iets wordt gedaan te zeggen dat er niks gebeurt. Je kunt niet verwachten dat er zomaar dingen veranderen, omdat jullie het er niet mee eens zijn.

De Kindertelefoon geeft ook duidelijk aan dat het gaat om anonimiteit en privacy.

Reputatie 7
Badge +17

Ze hebben er toch wel wat mee gedaan? Er is een vergadering geweest en daar hebben ze jullie input besproken. Dat hebben ze aangegeven in het topic -onduidelijkheid op het forum-

Dat de regels (nog) niet zijn aangepast of er voor nu niks is uitgekomen, betekent niet dat de Kindertelefoon er niks mee heeft gedaan.

Wie weet zijn ze er nog mee bezig en gebeurt er achter de schermen heel veel.

Het is niet eerlijk om als er niet gelijk iets wordt gedaan te zeggen dat er niks gebeurt. Je kunt niet verwachten dat er zomaar dingen veranderen, omdat jullie het er niet mee eens zijn.

De Kindertelefoon geeft ook duidelijk aan dat het gaat om anonimiteit en privacy.

Hoi, met respect voor wat je zegt: dan had dat wel even meegedeeld mogen worden. Alleen maar benadrukken wat al bestond is zinloos. En ik vind topics waarin mensen elkaar helpen en steunen en opbeuren van zeer grote waarde. Als mensen beweren dat “alleen gezelligheid”niet de bedoeling is, dat klopt, maar we hebben allemaal onze bagage en die topics waren , als ik voor mezelf mag spreken, van grote waarde voor mijn “heling “en  zelfs genezing. En je kunt van alles beweren maar de indruk is wel degelijk gewekt dat er met de suggesties iets zou worden gedaan. En als dat “voorlopig”nog niet het geval is, vind ik het jammer dat dat nergens is gezegd.

Ik laat het hierbij want begeef me al weer op glad ijs. Met respect voor ieders mening uiteraard! Ik ga ook niet verder discussiëren of in dit topic reageren, wou alleen dit even kwijt

Groeten, Julian

Reputatie 7
Badge +17

Ik mis Ellen enorm

Snik Snik Snik 

😭

Ahhw Zelle 😘

Ze hebben er toch wel wat mee gedaan? Er is een vergadering geweest en daar hebben ze jullie input besproken. Dat hebben ze aangegeven in het topic -onduidelijkheid op het forum-

Dat de regels (nog) niet zijn aangepast of er voor nu niks is uitgekomen, betekent niet dat de Kindertelefoon er niks mee heeft gedaan.

Wie weet zijn ze er nog mee bezig en gebeurt er achter de schermen heel veel.

Het is niet eerlijk om als er niet gelijk iets wordt gedaan te zeggen dat er niks gebeurt. Je kunt niet verwachten dat er zomaar dingen veranderen, omdat jullie het er niet mee eens zijn.

De Kindertelefoon geeft ook duidelijk aan dat het gaat om anonimiteit en privacy.

We werden blijgemaakt met een dode mus. Er werd ons iets voorgehouden wat niet kwam. En die anonimiteit is gewoon puur voor de bühne. En dan vervolgens op een extreem strenge manier de regels handhaven en meten met 2 maten… Kansloos. En dan heb ik in dit berichtje nog niet eens alle beschreven wat ze verkeerd doen.

Julian, er is toch ook de ruimte om die bagage e.d. te delen? Je mag daar zeker wel topics over maken, maar maak dan een specifiek topic.

Het lijkt alsof het punt van de Kindertelefoon is, dat als er een algemeen topics is waarin je over alles mag praten, de grens tussen wat is chat en wat niet erg moeilijk te modereren is? Daarin zal de ene moderator strenger zijn dan de ander. Dat is ieders interpretatie van de forum regels, dat hebben wij forum gebruikers ook.

En nogmaals: jullie suggesties zijn besproken op een vergadering.. de Kindertelefoon heeft nooit gezegd dat ze gelijk dingen gaan veranderen, maar wel dat ze ermee bezig zijn om te kijken wat ze ermee kunnen doen, waarbij mogelijk dus de regels wat aangepast worden.

TheMightySlayer,

Wat is jullie voorgehouden dat niet kwam?

Waarom is die anonimiteit voor de bühne? Voor elkaar zijn wij toch anoniem. De moderators hebben wat meer informatie over ons, maar wij weten dat niet van elkaar en daarmee hebben we ingestemd met de forum regels bij het maken van een account.

Kun je misschien beschrijven wat jullie beter anders hadden kunnen doen of wat jullie hebben gedaan waardoor die moderatie optrad? Ik ben namelijk oprecht benieuwd hoe je dat ziet.

TheMightySlayer,

Wat is jullie voorgehouden dat niet kwam?

Waarom is die anonimiteit voor de bühne? Voor elkaar zijn wij toch anoniem. De moderators hebben wat meer informatie over ons, maar wij weten dat niet van elkaar en daarmee hebben we ingestemd met de forum regels bij het maken van een account.

Kun je misschien beschrijven wat jullie beter anders hadden kunnen doen of wat jullie hebben gedaan waardoor die moderatie optrad? Ik ben namelijk oprecht benieuwd hoe je dat ziet.

 

  1. Ons is voorgehouden dat er naar ons geluisterd zou worden. Dat is dus niet gebeurd.
  2. Er zijn genoeg manieren om met elkaar contact te zoeken. Ik heb, bijna 2,5 jaar geleden, met sommige forummers contact gehad omdat iemand een random chat-platform kwam adverteren. Als iemand echt iets wil, dan kan dat. Mensen zonder waarschuwingen kunnen risico nemen. Daarnaast is die anonimiteit vooral een pressie-middel geworden. Ik vind dat het gewoon eigen keus moet zijn. Maar goed, de '’Kinder'’telefoon dreigt al gelijk met straffen en geeft straffen voor kritiek.
  3. Wat hadden wij gedaan? We hebben een community-topic gehad waarin we onze dag doornemen en mensen helpen wanneer ze het moeilijk hadden. En waarin we op elkaar reageerden. En dat zorgde er kennelijk voor dat er een ongekend strenge moderatie kwam. Ik vind dat dus gewoon niet normaal. Ze hebben hier met kwetsbare kinderen te maken die hier op het forum komen voor hun problemen. Niet met nummertjes. Een beetje menselijke behandeling mag wel in plaats van strooien met waarschuwingen en bans. Ongelooflijk. Daarnaast komt ook nog het meten met 2 maten en alle andere dingen...

 

@WaaromIsEenBanaanKrom Pardon? Die reactie van@TheMightySlayer is alleen maar om goed je oren te wassen wat er gaande is…

Wij helpen zoveel mogelijk mensen en jij bent blijkbaar voor voorliegen, hypocrisie, meten met 2 maten, alles met ook maar een heel klein beetje kritiek verwijderen…

Weet je hoe je zo iets noemt? Alleen aan jezelf denken.

+++

Vind je dit dan wel een normale reactie???

1 er is naar jullie geluisterd, maar besloten om niks aan te passen

2 als je vind dat dat eigen keus moet zijn ben je hier niet op de juiste plek. Er zijn genoeg mensen die het juist wel willen en als je het niet wil dan zoek je toch een forum waar je niet anoniem hoeft te zijn. Het forum hoeft niet aangepast te worden omdat sommige mensen niet anoniem willen zijn. Daarmee valt eigenlijk het doel van het forum weg

3 je gaat weer over in wat de Kindertelefoon heeft gedaan.. je wordt toch niet behandeld als een nummertje als je wel feedback mag geven en daar ook naar wordt geluisterd, naar wordt gekeken en over vergaderd.

Reputatie 7
Badge +17

Julian, er is toch ook de ruimte om die bagage e.d. te delen? Je mag daar zeker wel topics over maken, maar maak dan een specifiek topic.

Het lijkt alsof het punt van de Kindertelefoon is, dat als er een algemeen topics is waarin je over alles mag praten, de grens tussen wat is chat en wat niet erg moeilijk te modereren is? Daarin zal de ene moderator strenger zijn dan de ander. Dat is ieders interpretatie van de forum regels, dat hebben wij forum gebruikers ook.

En nogmaals: jullie suggesties zijn besproken op een vergadering.. de Kindertelefoon heeft nooit gezegd dat ze gelijk dingen gaan veranderen, maar wel dat ze ermee bezig zijn om te kijken wat ze ermee kunnen doen, waarbij mogelijk dus de regels wat aangepast worden.

Hoi goede mening . Ik denk er toch anders over.Dit is echt over dit hele gedoe mijn allerlaatste reactie. Ik heb alles gezegd en ga er verder niet meer op in of door. We zijn het niet eens en wat je verder ook in brengt helemaal goed maar ik blijf bij wat ik heb gezegd en mijn gevoel is van mij en met geen 1000 argumenten weg te redeneren. Ik houd me er verder over stil en reageer dus nergens meer op wat dit onderwerp betreft.  Ben er ziek genoeg van en ik wil graag weer leuk meedoen en me beter voelen. Voor mij dus einde van dit onderwerp ik hoop op begrip en lees ook geen reacties verder hier over. 

Met resepectvolle Groetjes Julian

@WaaromIsEenBanaanKrom Pardon? Die reactie van@TheMightySlayer is alleen maar om goed je oren te wassen wat er gaande is…

Wij helpen zoveel mogelijk mensen en jij bent blijkbaar voor voorliegen, hypocrisie, meten met 2 maten, alles met ook maar een heel klein beetje kritiek verwijderen…

Weet je hoe je zo iets noemt? Alleen aan jezelf denken.

+++

Vind je dit dan wel een normale reactie???

 

Ik snap heel erg goed dat mensen gefrustreerd raken van de moderatie.

Daarnaast is dat iemand anders zijn reactie die zijn gevoelens deelt met betrekking tot het onderwerp. Ik vind het niet echt een inhoudelijk sterk punt om iemand anders zijn reactie er bij te halen in een discussie met mij.

Heb zeker begrip voor je mening en we hoeven het niet eens te zijn. Jammer dat je er verder niet op in wil gaan.

1 er is naar jullie geluisterd, maar besloten om niks aan te passen

2 als je vind dat dat eigen keus moet zijn ben je hier niet op de juiste plek. Er zijn genoeg mensen die het juist wel willen en als je het niet wil dan zoek je toch een forum waar je niet anoniem hoeft te zijn. Het forum hoeft niet aangepast te worden omdat sommige mensen niet anoniem willen zijn. Daarmee valt eigenlijk het doel van het forum weg

3 je gaat weer over in wat de Kindertelefoon heeft gedaan.. je wordt toch niet behandeld als een nummertje als je wel feedback mag geven en daar ook naar wordt geluisterd, naar wordt gekeken en over vergaderd.

Voor het gemak verzwijg jij het meten met 2 maten, het dreigen met bans en waarschuwingen, het uitdelen van onterechte waarschuwingen, de hypocrisie, en het voorliegen. 

Dat jij de Kindertelefoon verdedigt maakt mij niet zoveel uit. Maar je hoeft mij niet te gaan zeggen wat ik wel en niet moet doen. Net zo min dat ik jouw ook niet aan het pushen ben om mee te gaan staken of zoiets.

Ga met deze discussie niet verder in dit topic, omdat dat off-topic is. Zie mijn reactie in het topic OPROEP: DOE MEE MET STAKEN!

Reageer