Vraag

Ineens ingelogd als een ander profiel

  • 11 April 2024
  • 12 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Er gebeurde net iets heel geks toen ik de kindertelefoon website wou openen. Ik had dus via een link in mn mail geclickt om een reactie te bekijken. Ik was al automatisch ingelogd en ik wou dus naar mijn profiel gaan. Toen stond er ineens "3 topics" en nog een aantal reacties. Ik heb 30 topics in totaal dus ik vond het al gek. Ik keek naar de profiel foto en het was die van @Jesse08, niet de mijne dus. 

Ik klik dus op profiel en voor een seconde stond weer @Jesse08 z'n  profiel foto en ook badges en handtekening daar voordat die weer terug veranderde naar mijn account. 

Misschien was het een kleine storing ofzo. Ik heb ook niks kunnen doen op het account maar ik vond het wel gek. Ik weet ook niet of andere forum mensen hier last van hebben.

 

Ik dacht ik zeg het maar gewoon want ik weet het anders ook niet. 


12 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi LampenKap,

Bedankt voor de melding. Vervelend dat deze storing plaats vond. 

Wat hiervan de oorzaak is weet ik niet maar ik zal het doorgeven aan het hoofdkantoor.

Nog veel plezier op het Forum!

Groetjes,

Karin, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Kan het ook zijn dat je gewoon zijn profiel per ongeluk had aangeklikt en toen die info zag? Want die info kan ik ook van andere zien als je de pf aanklikt bijvoorbeeld. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Dat was ook bij mij eerder vandaag, maar dan met een andere profiel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @LampenKap ,

Fijn dat je in ieder geval niks kon doen:) Jou vertrouw ik wel maar ik zou niet willen dat random mensen dingen op mijn account kunnen plaatsen 🙃

Reputatie 7
Badge +9

Toch wel raar dit, ik heb het (gelukkig) nog niet gehad

Reputatie 7
Badge +8

@Tover01 

Ik denk het niet want deze: 

Pagina was dus anders

Ik zag een andere profiel foto en de aantal topics en reacties waren anders. Inplaats van 31 stond er 3 en het reacties aantal was hoger. 

Reputatie 7
Badge +12

@LampenKap  ohw ja dat is inderdaad wel echt ingelogd zijn op zijn profiel. Dat is een bug geweest. Dat moet de it ff bekijken. Goed van je om dit te melden! 

Liefs, Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo, 

 

Inmiddels al weer even geleden en dit zou net (meer) moeten kunnen. Waarschijnlijk een korte bug geweest.  Ter controle: Hebben jullie dit de laatste weken nog eens gemerkt?

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +9

Ik had het gister nog, was ik ineens voor 1-2 seconden op @Jesse08 zijn profiel ingelogd, maar was vergeten te zeggen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

Nope 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +3

Ik had het gister nog, was ik ineens voor 1-2 seconden op @Jesse08 zijn profiel ingelogd, maar was vergeten te zeggen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Dank voor het doorgeven. We gaan het uitzoeken. 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +8

@Luuk 

Ik heb het sinds die ene keer niet meer gehad. Maar ik ben ook weinig actief hier. 

Reageer