Vraag

Ik zie de verkeerde gebruikersnaam bij topics staan?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen!

 

Ik heb een vraag voor de kindertelefoon, maar als iemand anders een antwoord heeft is dat altijd welkom!

 

Mij is namelijk al vaker iets opgevallen wat ik nu weer zie dus ik dacht ik maak er nu toch maar een topic over.  Zoals mijn topic titel al zegt.. Ik zie bij sommige topics de verkeerde topic opener staan. Ik zal het proberen een beetje goed uit te leggen.

 

Op het forum staan meerdere sub-forums. In die sub-forums staat dan topics over bepaalde onderwerpen. Nou zie ik meestal in het subforum '’Emotionele problemen & gevoelens'’ een fout staan bij de topic opener. Ik zie dan dus de verkeerde topic opener staan bij het topic, maar als ik dan op het topic klik zie ik wel weer de goede topic opener staan. Ik wil daarvoor 2 foto's gebruiken die het goed weergeven.

 

(op de foto's staan wel 2 namen van forumgebruikers omdat ik het anders niet goed kan laten zien. Als dat niet mag ivm de forumregels kunnen de foto's wel weer weg gehaald worden:innocent: )

 

Zoals je kan zien staat op foto 1  (Die in het subforum emotionele problemen & gevoelens is gemaakt) waar je ook de andere topics kan zien de naam van een andere forumgebruiker bij het topic, maar als ik op het topic klik (zie foto 2) zie ik weer een andere (en wel de goede) gebruikersnaam staan bij het topic. Dit heb ik vaker gehad en het valt me toch op want het is wel een foutje in het systeem..

 

Ik heb ook een theorie voor hoe dit zou kunnen.. Op de pagina van de emotionele problemen en gevoelens zie ik zeg maar een reactie als topic, terwijl dat dus geen topic is, maar een reactie op het topic (snap je hem nog:sweat_smile: ).

 

Ik vroeg me af of meer forumgebruikers dit hebben / zien of dat ik de enige ben?

 

Bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd of iemand weet hoe dit komt.. En als ik onduidelijk ben mag je altijd nog een vraag stellen:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend


12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NaamNietBekend ,

Wat goed dat je dit meldt. Ik ben dit zelf niet eerder tegengekomen, maar ik geef dit door aan de communitymanager. Zij zal dit bekijken en eventueel bespreken met de websitebeheerder.

Groetjes, Mariska

Heyy 

Wat goed dat je dit meldt. Ik ben dit zelf niet eerder tegengekomen, maar ik geef dit door aan de communitymanager. Zij zal dit bekijken en eventueel bespreken met de websitebeheerder.

Is goed! Bedankt voor de snelle reactie:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 6
Badge +7

Hey NaamNietBekend,

Ja, ik heb dit ook. Niet heel veel, maar ik zag het op een ander deel van het forum, een tijdje geleden.

Ik keek even naar jouw reacties (ik heb geen idee hoezo eigenlijk) en daar stond een topic van Eenanoniemejongen1 met de naam: "bang dat mama niet terug komt”. Dat was dus geen topic van hem, maar inderdaad van een andere forummer. (Ik voeg hieronder ook even de afbeeldingen in.)

Dit was de enige keer dat het me op viel, ik twijfelde of ik er een topic over moest maken, maar besloot het even te laten. Ik had er nog niet heel veel last van.

Je theorie zou wel kunnen kloppen (als ik m goed begrijp:slight_smile: ), of iets in die richting, want Eenanoniemejongen1 was de eerste die op het topic reageerde.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +4

Hey @NaamNietBekend, @Paardebloem83

Ik heb dit inderdaad ook. En wou nog iets toevoegen. Ik heb ook een keer in actieve topics gezien dat de topic er 2 keer stond. 1x verkeerd als reactie op het topic en 1x goed. Volgens mij zitten jullie op pc gezien de screenshots ik zit zelf op telefoon en heb ook dit probleem dus ik denk dat iedereen het heeft.

Groetjes NV

Hey Paardebloem83 & NaamVergeten :)

 

Ja, ik heb dit ook. Niet heel veel, maar ik zag het op een ander deel van het forum, een tijdje geleden.

 

Ik heb dit inderdaad ook.

Ik vind het op zich wel prettig dat ik niet de enige ben die dit ziet.. Toch een soort van opluchting:sweat_smile:

 

Ik keek even naar jouw reacties (ik heb geen idee hoezo eigenlijk) en daar stond een topic van Eenanoniemejongen1 met de naam: "bang dat mama niet terug komt”. Dat was dus geen topic van hem, maar inderdaad van een andere forummer. 

Dit was de enige keer dat het me op viel, ik twijfelde of ik er een topic over moest maken, maar besloot het even te laten. Ik had er nog niet heel veel last van.

Dat was mij inderdaad ook opgevallen een tijdje terug in het topic die je aangeeft. Ik zat toen ook al te twijfelen om een topic aan te maken, maar heb gewacht omdat ik er ook geen last van had/heb. Aangezien ik het nu weer zag leek het me toch handig om het even te melden zodat er naar gekeken kan worden:slight_smile:  Ik heb het nog 1x eerder gezien al een best tijdje terug, maar ik kan dat topic zo even niet vinden..

 

EDIT: Heb even doorgezocht in mijn reacties en heb het topic wat ik bedoel toch nog gevonden (zie foto's). Deze staat in het subforum Thuis & Familie. De gebruiker van het topic heeft zijn/haar account verwijderd, maar in het sub forum staat toch nog een gebruikersnaam aangegeven die niet het topic heeft gemaakt.

 

Je theorie zou wel kunnen kloppen (als ik m goed begrijp:slight_smile: ), of iets in die richting, want Eenanoniemejongen1 was de eerste die op het topic reageerde.

Dan heb je de theorie denk ik goed begrepen want dat bedoelde ik inderdaad! In dat topic wat ik zo even niet kan vinden was dat ook zo en was de 1e reactie aangegeven als topic en bij het topic die jij aangeeft was Eenanoniemejongen1 inderdaad de eerste die reageerde en word zijn reactie aangegeven als topic.

 

Ik heb ook een keer in actieve topics gezien dat de topic er 2 keer stond. 1x verkeerd als reactie op het topic en 1x goed. Volgens mij zitten jullie op pc gezien de screenshots ik zit zelf op telefoon en heb ook dit probleem dus ik denk dat iedereen het heeft.

Ja dat heb ik ook wel eens, maar als ik dan de site even opnieuw laad is het dubbele topic weer verdwenen bij de actieve topics en zie ik er gewoon nog een. Ik heb nog nooit gehad dat ik bij de actieve topics een verkeerde gebruikersnaam zag staan. Ik zit zelf inderdaad meestal op pc dus het zal dan op ieder platform een dingetje zijn.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Bedankt voor het melden, ik zie het idd ook bij een aantal topics. Ik ga het verder uitzoeken en zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten.

Groetjes,

Carolien

Die topic heb ik inderdaad niet gemaakt :) , het valt me ook op dat als een oud account een post heeft gemaakt (en dus anonymous heet) alle andere oude accounts die gereageerd hebben ook als topic opener worden aangeduid

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Carolien_@NaamNietBekend@Paardebloem83 en @Lucassss 

Ik had nu weer iets aparts als je keek in ‘recent actief’ Er stond 3 keer dezelfde topic?! En bij 1 van de topics stond maar de reactie van KT op het topic. Ben ik de enige of hebben jullie dit ook? Na refreshen kreeg ik weer gewoon het zelfde. Ik denk dat dit probleem misschien te maken heeft met het probleem in dit topic.

Hoop dat de forumbouwers hier iets aanhebben en dat het snel kan worden opgelost!

EDIT: Laat maar zitten TS had 3x hetzelfde topic aangemaakt. Misschien ook een probleem, maar in ieder geval anders. Sorry voor het storen.

Groetjes NV

Reputatie 6
Badge +4

Hai @NaamVergeten, dus geen probleem op het moment?  Ik heb dus niet geprobeerd om het te snappen of uit te zoeken….

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Hai @NaamVergeten, dus geen probleem op het moment?  Ik heb dus niet geprobeerd om het te snappen of uit te zoeken….

Nee, ik had hetzelfde, maar op het profiel van Laila stond ook dat zij 3 dezelfde topics had geopend - dus geen foute weergave in ‘recent actief’.

Of dat bewust of per ongeluk is gegaan weet ik/weten we niet, maar het is in ieder geval niet gelinkt aan de problemen met de verkeerde namen bij topics. :)

@NaamVergeten ik denk dat dit te maken heeft met meerdere reacties op eenzelfde topic. Dus eentje van 3 uur geleden bijvoorbeeld en eentje van net. Zou een mogelijke verklaring zijn... 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Britta en @Lucassss,

Hai @NaamVergeten, dus geen probleem op het moment?

Klopt, toch bedankt voor je reactie sorry voor de verwarring.

@NaamVergeten ik denk dat dit te maken heeft met meerdere reacties op eenzelfde topic. Dus eentje van 3 uur geleden bijvoorbeeld en eentje van net. Zou een mogelijke verklaring zijn... 

Er staat alleen maar 1 reactie op en het zijn dus 3 verschillende (werkende) topics. Dus zoals eenanoniemejongen ook al zei geen idee of dat aan TS ligt of aan het forum.

Groetjes NV

Reageer