Hey iedereen!
Ik heb een vraag voor de kindertelefoon, maar als iemand anders een antwoord heeft is dat altijd welkom!
Mij is namelijk al vaker iets opgevallen wat ik nu weer zie dus ik dacht ik maak er nu toch maar een topic over. Zoals mijn topic titel al zegt.. Ik zie bij sommige topics de verkeerde topic opener staan. Ik zal het proberen een beetje goed uit te leggen.
Op het forum staan meerdere sub-forums. In die sub-forums staat dan topics over bepaalde onderwerpen. Nou zie ik meestal in het subforum '’Emotionele problemen & gevoelens'’ een fout staan bij de topic opener. Ik zie dan dus de verkeerde topic opener staan bij het topic, maar als ik dan op het topic klik zie ik wel weer de goede topic opener staan. Ik wil daarvoor 2 foto's gebruiken die het goed weergeven.
(op de foto's staan wel 2 namen van forumgebruikers omdat ik het anders niet goed kan laten zien. Als dat niet mag ivm de forumregels kunnen de foto's wel weer weg gehaald worden )

Zoals je kan zien staat op foto 1 (Die in het subforum emotionele problemen & gevoelens is gemaakt) waar je ook de andere topics kan zien de naam van een andere forumgebruiker bij het topic, maar als ik op het topic klik (zie foto 2) zie ik weer een andere (en wel de goede) gebruikersnaam staan bij het topic. Dit heb ik vaker gehad en het valt me toch op want het is wel een foutje in het systeem..
Ik heb ook een theorie voor hoe dit zou kunnen.. Op de pagina van de emotionele problemen en gevoelens zie ik zeg maar een reactie als topic, terwijl dat dus geen topic is, maar een reactie op het topic (snap je hem nog ).
Ik vroeg me af of meer forumgebruikers dit hebben / zien of dat ik de enige ben?
Bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd of iemand weet hoe dit komt.. En als ik onduidelijk ben mag je altijd nog een vraag stellen
Groetjes,
NaamNietBekend