Skip to main content

Ik wil niet meteen met iemand praten

• June 1, 2025
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik wil iets posten over mijn gevoelens en hij zegt dat ik niet kan versturen omdat ik meteen met iemand moet praten

ik ben geen suïcidaal kom op man

LAAT MIJ IETS STUREN AUB

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 1, 2025

erm hoe verwijder ik deze :3

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • June 1, 2025

hoi ​@Iemand.2010 ,

wat vervelend dat het niet lukt om wat te posten. Kan je uitleggen wat je bedoeld met dat hij zegt dat je het niet kan versturen en dat je met iemand moet praten? Je hoort namelijk gewoon je berichten te kunnen plaatsen, mits wij moderatoren het bericht goedkeuren. Mocht jou bericht aantonen dat je het erg lastig hebt kunnen wij een reactie plaatsen bij jou topic met de suggestie dat je altijd anoniem met de kindertelefoon kan bellen of chatten. Is dit wat je bedoeld?

met verdere vragen kan je ook terecht door een mailtje te sturen naar forum@kindertelefoon.nl

groetjes Yasmin

de Kindertelefoon

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • June 1, 2025

Hoi ​@Iemand.2010 ,

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: 

Account verwijderen | Kindertelefoon Community

Groet,

Yasmin de Kindertelefoon

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 1, 2025

Je bedoelt zeker dat rode als je iets instuurt? Het moet eerst gecheckt worden door een moderator. En we staat bij als je direct met iemand wil praten je de kindertelefoon kan bellen

Groetjes Lupus 

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Dat zal het zijn waarschijnlijk!