Skip to main content

Ik stop even met het forum

  • 15 August 2024
  • 13 reacties
  • 153 Bekeken

Ik stop even met het forum, ben er een beetje klaar mee. Misschien kom ik later terug 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hoi lieve @Anoniemxv 

Wat jammer!

Waarom ga je stoppen?

Liefs @NoahLovesYou 


@NoahLovesYou ,

Ben er gewoon eventjes klaar mee

Groetjes mij @Anoniemxv 


Heyy @Anoniemxv,

Wat jammer dat je even gaat stoppen! Als je even geen behoefte meer hebt aan het forum is dat natuurlijk helemaal prima het is geen verplichting om hier te zijn! Wees altijd weer welkom als je weer wilt terugkomen en hopelijk zien we je snel weer een keer verschijnen!🤗

Liefs, ItsJustMe <3


Hoi hoi lieve @Anoniemxv ,

Wat jammer… :( En waarom ben je er klaar mee? 😉

Liefs.


Hoi @Anoniemxv,

Jammer, maar je moet doen wat voor jou goed voelt :)

Groetjes, Monkeyboy08


Jammer maar kan het me voorstellen. Reageer zelf de laatste tijd ook een stuk minder.

Misschien tot ooit


Ik blijf niet voor altijd weg hoor. Ik stop er nu eventjes mee

Groetjes mij @Anoniemxv 


Oh ja, en is idd helemaal prima hoor. 🙂 Wou je in mijn vorige reactie niet opdringen ofzo.


Hooi lieve @Anoniemxv 

Jammer! Maar ik snap je, neem lekker de rust!

Tot ziensss

Liefs van @Valeria ♥️


Hoi hoi @Anoniemxv   ik begrijp denk ik wel wat je bedoeld, ik voel met je mee. Net als @tim16 reageer ik de laatste tijd ook minder. Ik zelf heb even een dip en een motivatie probleem t.a.v. het forum. Ik hoop dat je het weer de moeite waard gaat vinden, dat hoop ik voor mezelf ook trouwens. En dat we je dan weer terug zien!

Groetjes liefs Tartan X


Hey !!  Jeetje er is weer veel gebeurt zie ik! Wat jammer! Ik vind het zo zonde dat dit steeds weer moet gebeuren. Ik hoop dat je gauw weer terug bent maar ik snap je wel!

Liefs Tover xxx


Hey, 

Ik merk dit eig bij mezelf ook wel een beetje, maar komt ook weer doordat veel lieve mensen ook wat minder actief zijn.. En dat is toch vooral waarom ik hier zoveel ben. ;)

Liefs.


Nog 1 dingetje, ik blijf soms wel actief in het veelgestelde vragen topic. Gezien met het "gedoe is het misschien wel handig om bij te blijven. Voor de rest reageer ik niet meer

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer