Vraag

Ik mis een paar subforums

  • 14 June 2023
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Eentje waarin je gesprekken kan starten wanneer je in een dip zit ( gewoon gezellige gesprekken met mensen, dat helpt mij vaak)

eigenlijk was dat het wel, ik vraag me dit gewoon af. Ik kan wel snappen waarom het er niet is, maar ik hoor zo vaak reclames dat je ook gewoon gezellige gesprekken mag houden wanneer je de kindertelefoon belt. Hoezo kan dat niet ook voor het Forum?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je mag gewoon een topic aanmaken als je iets kwijt wil, volgens mij ook als je gewoon wilt kletsen :)

Hoi @HALLOmensjes ,

Het is niet toegestaan om te chatten of te bloggen op het forum, zoals forumregel 5 ook aangeeft. Ik heb hem hieronder even voor je neergezet zodat je dit kan lezen.

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen

 

Dus helaas @Ik_wil_anoniem_blijven is het ook niet toegestaan om gezellig te kletsen.

 

Plaats zeker een topic met een vraag erin, zodat anderen op het forum je misschien kunnen helpen of hun ervaring kunnen delen als steun.

Fijne avond nog!

Groetjes,

Noa, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

@NoaStella ohh oké, dankjewel dit heeft mij duidelijkheid gegeven. Hopelijk de TS ook!

Reageer