Ik mag niet bellen en ik weet niet waarom
Ik denk dat je iets beter geholpen kunt worden als je een eigen topic voor je probleem aanmaakt.
Dan kan iedereen direct aan de titel zien wat er aan de hand is.
Nu zal het eerder verwarring opleveren als we opeens over een geheel ander probleem gaan praten.
Hey,
wat een nare ervaring. Ikzelf heb al een paar keer met de kindertelefoon gechat, maar heb dit nog niet meegemaakt.
Ik zou als ik jou was zeker terug komen op de chat het is zeker de moeite waard!
grts en sterkte X
Hoi
ik heb jouw reactie even verplaatst naar een eigen topic, omdat het zo overzichtelijker blijft. Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zoals Carolien in het andere topic al had aangegeven, kan je een klacht indienen via landelijkbureau@kindertelefoon.nl , zie ook onze website: https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten.
Daar kan je ook wat meer gedetailleerd vertellen wat er precies gebeurd is, je privacy blijft zo beter gewaarborgd dan wanneer je het op dit openbare forum zet. Hopelijk stuur je even een mailtje zodat we het snel kunnen bekijken voor je!
Hartelijke groetjes,
Marieke
De Kindertelefoon
Waarom word mijn topic niet geplaatst?
Ze zei alleen ben je ( naam verwijderd door de Kindertelefoon ) en ik zei nee toen zei ze ( naam verwijderd door de Kindertelefoon ) en ik zei nee en ze ging alsnog weg
Hallo
je vroeg waarom je topic niet wordt geplaatst, ik zie dat er meerdere berichten van jou in de map ‘ goed te keuren berichten’ zitten van dezelfde strekking.
Je schrijft daarin dat je al gemaild hebt naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl , hartstikke goed. Ik denk dat zij jou het beste meer kunnen vertellen over deze specifieke situatie. Ik sluit nu dit topic.
Groetjes,
Marieke
De Kindertelefoon
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.