Skip to main content

Ik kan niks plaatsen op het forum of ergens op reageren er staat dat het geplaatst worden en staat er of ik gelijk wil praten in een chat en dan blijkt het toch niet geplaatst te zijn 

Heyy,

Het forum heeft een check systeem en alle reacties/topics die je plaatst worden eerst gecheckt door een moderator van de kindertelefoon voordat ze op het forum worden geplaatst! Dan krijg je idd bij iedere reactie die je post die melding die je omschrijft en je reacties of topics worden na een tijdje echt geplaatst! :)

Waarom checken jullie berichten?

We checken alle berichten dit is onderdeel van ons systeem om het forum veilig te houden. 

Wij checken de berichten de op verschillende momenten en doen ons best de berichten zo snel mogelijk te plaatsen.  Weet dat als je bericht aan de forumregels voldoet deze zeker geplaatst wordt en dat wanneer dit niet het geval is, je hier altijd over bericht wordt.  

Liefs, ItsJustMe <3


Hallo,

Er is iets genaamd de check. Deze wordt gedaan als een moderator online is zodat er niet rare dingen op het forum komen bijv. Dus het kan ff duren totdat je bericht geplaatst wordt.

Groetjes,

justGhast


Dat is de check. Na elk topic of reactie die je plaatst word die eerst door een moderator van de kindertelefoon gecheckt of die niet de forum regels overtreedt. 

Dat praat met de kindertelefoon betekent eigenlijk als je gelijk met iemand wilt praten je in het topic "praat met de kindertelefoon kijkt"

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer