Skip to main content
Vraag

ik heb problemen met bellen met de kindertelefoon.

• October 17, 2025
  • 29 reacties
  • 302 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

LivN
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • November 12, 2025

Hi ​@Onbekend100 , goed dat je dat laat weten! Het is nu weer doorgegeven aan de Community Manager. Hopelijk kunnen die je goed helpen!

Groetjes,

Liv, de Kindertelefoon

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 13, 2025

@Onbekend100 

Bedankt voor de input met de afbeeldingen! Ik heb deze ook doorgegeven en hoop snel een antwoord te kunnen geven.

Groet,

Carolien

• November 19, 2025

Hallo ​@Carolien_ ,

Is er ook doorgegeven dat de testomgeving online staat? Dat lijkt me niet de bedoeling.

Als het niet mogelijk is om die pagina offline te halen, zouden jullie dan misschien kunnen verduidelijken dat het om een testomgeving gaat? Zoals bijvoorbeeld onderstaand:

Op dit moment ziet het er zo uit:

Ook viel me op dat op de niet-test pagina de tekst niet helemaal lekker loopt:

Ik denk omdat de tekst te lang is. Zou daar dan misschien zoiets van gemaakt kunnen worden? Ik heb het uitgetest en zo past het nét en is alle informatie wel gedeeld:

Zoals ik het nu heb getypt kunnen er maar 3 tekens bij, anders valt wéér een stuk tekst weg:

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 20, 2025

@Zeepsopje en ​@Onbekend100 

Ze hebben in de organisatie gekeken naar de error meldingen. In de systemen hier staat alles in principe goed voor het internet bellen. Natuurlijk kunnen er in de verbinding wel eens hick ups ontstaan. Dit kan aan de kant van de beller zijn of aan onze kant. Wanneer dit aan onze kant gebeurt, heeft dit dan wel direct effect voor meerdere gesprekken en wordt dit dan z.s.m. opgelost. 

We snappen dat het natuurlijk heel vervelend is dat wanneer je wilt bellen, dit niet lukt om wat voor reden dan ook. In dit topic zijn iig alternatieven genoemd en we hopen dat we jullie hiermee voldoende zijn geïnformeerd. 

@Onbekend100 

Bedankt voor je input voor de meldingen bij het bellen via internet. Ik heb dit doorgegeven in de organisatie. Mocht je nog meer van dit soort input hebben, dan kan je dit mailen via landelijkbureau@kindertelefoon.nl.

Groet,

Carolien