Vraag

Ik heb mijn 2e waarschuwing terwijl het gewoon volgens de regels is?


Reputatie 7
Badge +10

Ik was bezig om iemand in het zonnetje te zetten maar nu heb ik mijn 2e waarschuwing in dezelfde week!

Er stond dat het ging om forumregel 5.

Kan iemand mij helpen? Ik wil nog niet van het forum af! 😭


Dit topic is gesloten

17 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , misschien kun je mailen naar forum@kindertelefoon.nl en uitleggen dat je het niet vervelend maar lief bedoelde en dat je niet helemaal begrijpt wat er nu zó fout is dat je een officiële waarschuwing hebt gekregen ( vind ik ook wel wat ver gaan voor zoiets liefs en zeker 2 in een week ).  Weet je zeker dat het een officiële waarschuwing is of was het een tekst met uitleg? Ik zou gewoon even mailen, uitleg geven vanuit jezelf en misschien valt het dan allemaal reuze mee.  En wat betreft in het zonnetje, dat kun je ook hier doen als je bang bent dat je weer een waarschuwing krijgt:

https://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/idee-geef-een-compliment-aan-iemand-anders-of-aan-de-kindertelefoon-mag-over-alles-gaan-66871/index4.html. 

Overigens vind ik je initiatief super lief dus ik hoop dat het met de waarschuwing mee zal vallen en we willen jou ook niet missen 😘

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +7

Als je er niet mee eens ben kan je bezwaar maken weet ik. Welk e-mail adres weet ik niet (kt?) 

Voor de rest stop maar even met iemand in het zonnetje zetten voor nu. Tot dat je precies weet waarom het niet mag

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Dat is wel bijzonder. Voor zoiets liefs hoef je toch geen waarschuwingen te krijgen? Dan kan ik me wel 100 ergere teksten en onderwerpen voor de geest halen hier op het forum en die mogen ook. Ik vind dit een beetje raar. Hoop niet dat het gevolgen voor jou heeft want dat is wel erg streng dan. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Wel vreemd en onterecht idd. Het topic zelf was toch geen chat of blog?  De logica snap ik ook niet helemaal. De topics waren dus volgens KT tegen de regels (anders krijg je geen waarschuwing lijkt me) maar ze werden wel geplaatst. Ik zou een mailtje sturen naar forum@kindertelefoon.nl  want dit is wel overdreven streng. Allerlei vage, twijfelachtige sekstopics mogen wel maar dit niet?

Reputatie 7
Badge +5

Wat @tim16 zegt dacht ik ook al..

Ik heb een keer een topic geplaatst die tegen regel 5 was en die werd gewoon niet geplaatst. Ik kreeg toen wel een mail met de reden, maar geen waarschuwing. Het is echt heel oneerlijk dat @Wees Jezelf Bij Noah dat dan wel krijgt terwijl het om dezelfde regel gaat.

Sowieso is het super lief bedoeld en ik snap echt niet wat er fout aan is.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi, allemaal ik ga voor nu even stoppen met mensen in het zonnetje zetten.

Misschien is dit wel mijn laatste reactie hier. (misschien vinden ze deze reactie ook niet ok)

Groet @Wees Jezelf Bij Noah 😓

Reputatie 7
Badge +10

😭

Reputatie 7
Badge +17

@Wees Jezelf Bij Noah gewoon blijven posten hoor. Ze geven echt niet voor zomaar elke reactie een waarschuwing. Ik zou sws wel een bezwaar mailtje sturen. KT heeft de topics immers geplaatst dus een waarschuwing is hier volkomen onterecht vind ik.

Toevoeging: @Carolien_ heeft zelf in jouw topic gezegd dat iemand in het zonnetje zetten niet tegen de regels is. Die waarschuwingen lijken me dus een foutje? De mods zijn ook maar mensen natuurlijk dus dat kan gebeuren.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi, @tim16 ik had al een mailtje gestuurd voor mijn eerste waarschuwing maar ze reageerden niet.

 

Voor alle moderatoren die dit lezen:

Kunnen jullie er asjeblieft iets aan doen?

Ik zou het fijn vinden om nog eventjes op dit forum te kunnen blijven.

 

Groet, @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Ze reageren normaal gesproken wel altijd op mailtjes.

Reputatie 7
Badge +7

@Wees Jezelf Bij Noah , het kan nog wel even duren. Het langste dat ik had is een week. Maar dat is voor een reactie te verwijderen. Een waarschuwing weer ik niet

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +2

Haii, aahh dat vind ik echt hard! Voor zo een initiatief mag je niet gestraft worden vind ik ook.  Ik hoop dat het terug wordt gedraaid door de Kindertelefoon! Kan iemand dit misverstand oplossen @moderators? 😊 

XoXoX. Sjardy 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb nog steeds geen reactie! 😰

Ik vind het gek dat ik die 2 waarschuwingen heb gekregen want @Carolien_  heeft gezegd dat in het zonnetje zetten gewoon mag.

 

Groetjes @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

Ik zag dit berichtje ook in onze overdracht staan met de vraag om hier snel naar te kijken.

Meestal is er dan snel reactie, ik hoop deze keer ook. Ik geef jouw bericht nog een keer door. Overigens, als je vind dat je onterecht een waarschuwing krijgt kan je een mailtje sturen naar forum@kindertelefoon.nl  zoals Tartan en Tim ook al aangeven.

Groetjes, Ab W

Reputatie 7
Badge +17

 @Wees Jezelf Bij Noah  Ze gaan echt wel reageren hoor. Maar zoals @Anoniemxv al zei kan het wel een week duren. Je moet verder niet bang zijn om te blijven reageren. Ik had toen ik hier net was ook al snel 2 (terechte) waarschuwingen en ik ben er ook nog steeds 😅

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Ab W ik heb de mail verzonden. Ik hoop snel op reactie. 😀

 

@tim16, bro dat je er nog steeds bent dat is fijn! 😉

Welke forumregels heb je dan overschreden?

 

Groet, @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. als deze reactie niet volgens de regels is kunnen jullie hem dan verwijder?

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

@Wees Jezelf Bij Noah  je krijgt inderdaad zo snel mogelijk (deze week nog) antwoord op de mail die je hebt gestuurd. 

 

Vragen over waarschuwingen, of aangeven dat je het daar niet mee eens bent kan inderdaad via forum@kindertelefoon.nl.  Omdat we verder niet in het openbaar reageren op persoonlijke vragen van een gebruiker sluiten we dit topic.

 

Groet, 

Luuk