Vraag

iemand ervaring met chatten met vrijwilligers of leeftijdsgenoten hier

  • 10 November 2018
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals de titel het al zegt, ik wil heel graag een keer chatten met de kindertelefoon, maar zit er nog heel erg over te twijfelen heeft iemadn hier ervaring mee?

5 reacties

Heyy,
Ik heb ervaring met chatten met een vrijwilliger. Wat wil je weten?
Mag ik vragen waarom je twijfelt?
Ik snap dat je twijfelt maar je moet eerst proberen te chatten je kunt de kindertelefoon 100 % vertrouwen want het blijft tussen jou en de vrijwilliger ofz ik heb al vaak gesprekken gehad en kijk ook wel eens op het forum ik heb ook nog steeds nooit gebeld maar ik zal dat toch nog een x willen doen net zoals jij twijfelt met het chatten
Hey,

Goed dat je hier komt en het chatten dus niet definitief afwijst!

Ik heb gechat met een vrijwilliger, ook met een leeftijdsgenoot en ook een keer gebeld. Persoonlijk vond ik het bellen het prettigste: daarbij kreeg ik gewoon echt het gevoel dat ik een gesprek aan het voeren was en dat was gewoon heel erg fijn.

Bij de jongerenchat had ik dat gevoel ook. Wat ik daarbij heel erg fijn vond, is dat diegene z'n ervaringen deelde met mij. Dat had ik toen ook echt nodig. Diegene kon me daarmee geruststellen. Diegene zou me veel beter hebben begrepen dan een volwassene, denk ik.

De chat was ook prima, maar daarbij moest ik soms erg lang wachten op een antwoord. Ik had minder dat een op een gesprek gevoel. Desondanks was de inhoud van het gesprek gewoon oké, dus ook een prima optie. Zeker als je (nog) niet durft te bellen, zou ik een keertje gaan chatten.

Gr. Pin
Heyy,
Ik heb ervaring met chatten met een vrijwilliger. Wat wil je weten?
Mag ik vragen waarom je twijfelt?

Ik wou graag weten wat je er van vond en of het hielp.
Hey,
Ik vond het persoonlijk heel fijn dat ik mijn verhaal kwijt kon, het luchtte best op. Ze luisterden echt naar me en probeerden mee te denken. Dus ik zou het je zeker aanraden!!

Reageer