Vraag

ideetje, badges kleuren veranderen?

  • 13 May 2024
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 7
Badge +13

Kunnen jullie de kleuren vande badges veranderen? Ik vind sommige niet echt bij het thema passen. Dit was mijn idee:

Emotionele problemen en gevoelens: blauw

Pesten: tussen donker rood en licht rood in

Relaties en liefde: licht rood♥️

Gender en seksualiteit: weet ik niet zo goed eigenlijk 

Seksualiteit: gewoon de kleur houden

Lichaam en gezondheid: huidkleur

Verslaving: paars

Thuis en familie: bruin

Geweld: weet ik ook niet echt;)

Geld en werk: geel of groen van geld

Internet en mobiel: blauw of geel

School en studie: weet ik niet zo goed

Sport en vrije tijd: oranje-geel

Rechten en de wet: grijs 

Succesverhalen: geel

Over de Kindertelefoon: paars

Sommige weer ik niet zo goed en misschien  weten andere wel een kleur. Of willen ze een andere kleur voor een badge kijk maar. Verder zijn er misschien al badges in de kleur die ik heb benoemd maar ik ken natuurlijk niet uit mijn hoofd welke badge welke kleur heeft

Groetjes mij @Anoniemxv 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Anoniemxv 

Wat super leuk om te lezen dat je zo meedenkt om het forum te blijven ontwikkelen aan naar jullie zin te maken. Ik weet niet direct het antwoord op je vraag of wij dit kunnen veranderen. Jullie mogen natuurlijk wel altijd meedenken en daarom stuur ik een linkje van het topic naar de Manager om te laten zien wat jullie ideeën zijn. 

 

Liefs,

Roos van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Roos_De_Kindertelefoon ,

 

waarom is jouw proefielfoto zo klein en die van bijvoorbeeld  @Mariska H  veel groter en krijg jij ook een grotere als je er net zo lang als @Mariska H  bent of hoe werkt dat?

 

Ik vind het een beetje oneerlijk 😁

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Goed opgemerkt zeg haha! Dit is niet met een reden, iedereen is gelijk, dus het heeft ook niet te maken met hoe lang we actief zijn op het forum. Fijn dat jij er ook zo in staat :) Nogmaals, leuk topic! en we zien jullie ideeën hier wel verschijnen.

 

Liefs,

Roos van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +13

Heeft iemand nog ideeën?

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +14

@Anoniemxv 

Ja, ik heb wel een idee. Ik vind de kleuren van nu wel goed. Voor de nieuwe subfora die erbij komen lijkt het me handig om die bruin te maken.

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer