Ideeën voor het forum

  • 15 August 2017
  • 31 reacties
  • 1586 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een nog leuk ideetje :

Misschien moeten jullie een kleine ''prijs'' geven elk jaar aan iemand die erg gegroeid of erg goed geholpen heeft dit jaar?
dat zal mensen meer motiveren om beter hun best te doen.
( het hoeft niet iets groots te zijn het mag ook wel zijn dat je naam bijvoorbeeld :mail in het goud staat ofs haha )
Het is maar een ideetje....;):P:):D:cool:

Successssssss


Xx Maii

31 reacties

Helemaal NIET mee eens @pin!,

ik denk dat de reactie van de maand een leuk idee is en dat het erg zal helpen.
zoals @eenaardigpersoon zegt is het een goed idee om het meer te laten draaien om de reactie dan de gebruiker zelf.
( natuurlijk mag je jezelf trots voelen dat je die reactie hebt geschreven )


xX Maii
Wowow agressief! ;)
Ik keer me tegen mijn eigen idee, maar hij wordt alsnog verdedigd haha ?

Oké, ff serieus. Ik persoonlijk - dus ik spreek alleen voor mezelf - zou het wel leuk vinden als ik een mailtje krijg als ik een reactie vd maand heb of dat het niet op mijn profiel zichtbaar is, maar dat ik toch weet dat het leuk is. Maar als dat het enige is, zou ik er geen moeite in steken. Dat vind ik zegmaar net zoveel waard als dat iemand zegt van "@Pin ik ben heel erg blij met je reactie! Echt heel erg bedankt!" Daarvan krijg ik net zo veel 'voldoening' als van een reactie van de maand. Het lijkt dan meer een 'gewoon' complimentje. Ik zie daar dan zegmaar de meerwaarde niet van in. Of snap ik iets nu helemaal verkeerd?

Ik denk trouwens dat juist omdat de 'prijs' zeldzaam is, mensen extra tegen je opkijken. Zeg nou zelf, iets wat maar 1x in het jaar voorkomt is specialer dan iets dat 1x in de week voorkomt.

Gr. Pin
Hoi Pin.
Als ik het goed begrijp wil je niet alleen dat je een mailtje krijgt, maar dat het veel uitbundiger gevierd word. Voor mij is er wel degelijk een verschil tussen 1 iemand zegt: wat een goede reactie en (bijna) alle mensen op het forum hebben jouw reactie gekozen als de beste van alle reacties van de maand. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Nu zeg je eigenlijk ook weer wat tegenstijdigs want bij vakere uitreikingen (1x in de week ipv 1x in de maand) heeft het wss wel een meerwaarde, maar creër je toch een soort van jaloezie bij anderen. Dat is niet de bedoeling. Ik denk ook dat als je vaak een prijs uitdeelt, dat het forum daar te veel om draait en dat vind ik ook niet tde bedoeling. Als je als gebruiker hier overal mensen ziet pronken met badges en reacties van de week, dan is dat ook niet leuk. Mij zou het een gevoel geven alsof ik er niet bij hoor omdat ik nog nooit een reactie van de week heb geplaatst. Oplossing: de waarde van de 'prijzen' moet omlaag. Het moet niet lijken alsof iedereen altijd maar dingen wint. De waarde.stijgt misschien bij 1x per maand, maar het word dan wel minder belangrijk. Dan zijn er niet iedere week mensen die voor de zoveelste keer hopen dat ze de reactie van de week hebben geplaatst. 1x per jaar vind ik dan ook zo'n enorm spektakel en er zijn ook gewoon mensen die niet het hele jaar reacties plaatsen.

*wat hierboven staat is mijn persoonlijke mening*

Gr. Eenaardigpersoon
Nu snap ik hem. Ik had hem anders opgevat! Hoe jij het nu zegt, ben ik het inderdaad ook met je eens!

Gr. Pin
Ik zou het juist leuk vinden het op mijn profiel te zien. Lekker pronken haha nee, maar trots zijn werkt beter als mensen het zien ^.^
Badget sparen is ook wel leuk, dacht ik. Na zoveel reacties krijg je dan badgets. Daarbij heb je opzich niet dat iemand beter wordt dan de anderen; iedereen kan immers dezelfde badges verdienen en je hebt gelijke kansen deze te verdienen.
Ook kunnen de "rangen" die we nu hebben (Net nieuw, Weet de weg, Topper, etc.) misschien worden uitgebreid. Iets als "expert" ofzo. Het lijkt me cool als je wanneer je een bepaald aantal reacties hebt geplaatst bij een categorie, je daar een expert in wordt en je een badge daarvoor krijgt (ipv die andere badgets).

Gr. Pin


@Pin vraag me niet hoe maar ik kwam dus dit berichtje tegen, en het is toch iets geworden wat je zei!
vond het wel grappig om te lezen dat je dit een jaar terug al had gepost
Haha lol ja. Tof!

Reageer