Skip to main content
Vraag

Idee voor het KT forum; een e-mail krijgen als je topic verwijderd wordt

  • 19 June 2024
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb een idee voor het forum! Het lijkt me handig als je een e-mail ontvangt wanneer je topic wordt verwijderd. Dit zou om de volgende redenen handig zijn:

  1. Transparantie: Je weet waarom je topic is verwijderd, wat bijdraagt aan een eerlijke en open communicatie.
  2. Feedback: Je leert van de feedback, wat helpt om beter te begrijpen wat wel en niet toegestaan is op het forum.
  3. Betere communicatie: Het voelt minder vervelend aan dan wanneer je topic zonder uitleg verdwijnt. Dit geeft de mogelijkheid om vragen te stellen als iets onduidelijk is.
  4. Veiligheid en Comfort: Dit zorgt ervoor dat iedereen zich veiliger en prettiger voelt op het forum.

Ik denk dat deze aanpassing een positieve impact zou hebben op de forumervaring voor alle gebruikers.

 

Groetjessss 💙

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Anonymous M ,

Als het goed is zou je een e-mail moeten krijgen als je topic wordt verwijderd. We zijn het dan ook helemaal eens met je redenen! Mocht je nou een keer niet gemaild zijn, onze excuses hiervoor. Heb je een vraag over een verwijderde topic? Dan mag je altijd mailen naar forum@kindertelefoon.nl . 

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 6
Badge +3

Ah, oké. Bedankt voor het antwoord!

Reageer