Skip to main content
Vraag

Idee voor de KT! (Petitie)

• April 8, 2026
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Quokka
Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoi,

In de Forumregels staat dat je niet mag chatten /  bloggen. Dit snap ik helemaal. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het fijn vinden om met leeftijdsgenoten te chatten. Zou het misschien mogelijk zijn om een chatsite van de KT te maken? Wel met toezicht enzo (anders krijg je een omegle-achtig iets) maar dit zou ik in ieder geval erg leuk vinden! Laat ff een klavertje 4 achter als je het met de petitie eens bent, en wie weet vind de KT het ook wel een goed idee :)

Quokka 

4 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • April 8, 2026

Hoi ​@Quokka ,

Ik zal je suggestie doorgeven aan de Community Managers!

Groetjes,

Anna, De Kindertelefoon

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 9, 2026

Is een leuk idee.  Er zijn hier veel leden met wie ik graag een keertje uitgebreider zou willen kletsen.  En inderdaad met moderatoren, het moet wel veilig blijven voor iedereen.  KT zou bepaalde tijdstippen kunnen voorzien waarin een moderator aanwezig is en we kunnen chatten.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 9, 2026

Het lijkt me inderdaad wel heel leuk om te kunnen chatten🙃 Met sommige forumleden lijkt het me wel heel gezellig en fijn😘

Ben benieuwd wat de KT zal zeggen. 

Liefs ❤️

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • April 9, 2026

Hallo Allemaal,

Fijn dat jullie meedenken met De Kindertelefoon. We lezen alleen dat jullie suggestie niet voor het forum is, want hier is zoals jullie al goed opmerken chatten niet toegestaan. Voor het meedenken bij De Kindertelefoon hebben we een speciale pagina op onze website: MEEDENKEN.

Hier kan je ook tips en suggesties achterlaten, dan komen ze ook op de juiste plek terecht. Dus daar kunnen jullie ook deze suggestie achterlaten. 

Nogmaals dank voor jullie betrokkenheid!

Groet,

Carolien