Vraag

Hoezo kan ik mijn topic niet zelf verwijderen?

  • 8 November 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

Sinds paar dagen voel ik mezelf beter. En wil graag me topics hierop verwijderen. Maar dat kon op een of andere manier niet? 

Ik zou graag het fijn vinden, om mijn topics te verwijderen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes Linda 


3 reacties

17. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Vanuit de forumregels .

Zelf kun je dus geen topics verwijderen, tenzij deze jouw anonimiteit dus in gevaar zou brengen.
Wat je wel kunt doen is eventueel je account verwijderen.
Je gebruikersnaam wordt dan “anonymous”, wat een alternatief kan zijn.
De moderatoren zullen je er meer over kunnen vertellen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Fijn om te horen dat het beter met je gaat. @MensPersoon  heeft al heel goed opgeschreven, waarom het niet mogelijk is om jouw topics zomaar te verwijderen. Dit kun je ook teruglezen in forumregel 17. Andere forumgebruikers kunnen hier nog wat aan hebben.

We hebben jouw topics bekeken, en waar nodig de tekst aangepast i.v.m. anonimiteit. Hopelijk is het zo duidelijk voor jou. 
Je kunt ervoor kiezen om jouw gebruikersnaam aan te passen,  of om jouw account te verwijderen.

Dit kun je vragen bij ‘Over De Kindertelefoon’.
De topics blijven staan, maar de naam bij de topics verandert dan.

groetjes, Mariska

@MensPersoon , @Mariska H  dank jullie wel!

Reageer