Vraag

Hoeveel badges zijn er?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste KT,

Ik vraag mij af hoeveel badges er in totaal te verdienen zijn.

 


14 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai,

Goede vraag! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet eens weet! Ik geef je vraag door aan de communitymanager, en die (of een collega van mij) zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Bedankt @Britta !

Reputatie 6
Badge +4

Hai @anoniemegast43,

Het antwoord blijkt bij veelgestelde vragen te staan:

“Badges | Een onderscheiding die je verdient door aan een bepaalde voorwaarden te voldoen (bijvoorbeeld aantal posts of topics). Hoe badges precies te verdienen zijn, verklappen we niet.”

Helaas dus, het blijft een verrassing!

Groeten,
Britta

Jammer hoor!:joy:

Hallo anoniemegast43 :)

Ik ben er in tussen achtergekomen uit ervaring (en natuurlijk om de Kindertelefoon te pesten, niet doorvertellen he :wink: )

Vliegende start - 1ste reactie.

Bezige bij - 25ste reactie.

Helpende hand - 75ste reactie.

Gouden gids - 1.000ste reactie.

Zeldzame diamant - 5.000ste reactie.

Open boek - 15 topics.

Badges van een bepaalde subforum - 50ste reactie in dat bepaalde subforum.

-TheMightySlayer <3

ohoh als de Kindertelefoon dit maar niet ziet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Reputatie 7
Badge +7

Hallo TheMightySlayer en anoniemegast43,

 

gezien hoor ;-)  en helemaal prima! Leuk dat jullie het zo aan het uitzoeken zijn.

Groetjes,

 

Marieke / De Kindertelefoon

Je hebt toch ook nog verschillende ‘levels’ in de subforum badges? Blauw, paars, goud. Weet niet eens of dat de goede volgorde is:joy:

Ik heb speciaal voor jou mijn instelligen gewijzigd en m'n badges weer aangezet. Ik heb namelijk alle badges 🤭

Het zijn er 20! Met als kroonjuweel idd de zeldzame diamant, waar ik wel trots op ben 😊

Gr. Pin

Hallo Pin :)

Ik zie ze niet.

-TheMightySlayer <3

Ja ik heb ze meteen weer uitgezet 😂 Sorry voor de verwarring. Ik zet ze wel weer ff aan voor je!

Gr. Pin

Hey @Pin ik ging voor de “Emotionele gevoelens en problemen”badge, ik heb ff geteld: Ik heb nu 40 reacties in dat forum, en heb de badge gekregen!

Bedankt voor de antwoorden 

Aha! Dus als ik hier nu 25 reacties ga spammen mag ik een badge? Klinkt goed! Hahaha nee hoor ik maak een grapje! Ik vind die badges wel een leuk idee trouwens! 

Reageer