Hoe zijn jullie op het idee gekomen om naar het forum van De Kindertelefoon te gaan?

  • 4 October 2021
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

he allemaal 

hoe zijn jullie op  het idee gekomen om hier de forum van de kindertelefoon te komen zelf  werd ik mishandelt en toen hoorde ik van de kindertelefoon en ben ik hier gekomen.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik wil een einde aan het leven maken dus ik kwam hier voor steun en die heb ik gevonden. Jij ook?

Liefs Lucky 

Hey,

 

Ik zelf had/heb zm gedachten en  was heel onzeker over mijn uiterlijk en lichaam en ik had zelf ook een aantal vragen over bepaalde dingen.  Verder wou ik graag met mijn eigen ervaringen mensen helpen.

 

Ik hoop dat ik hierbij je vraag heb beantwoord 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Heyy

 

De reden dat ik op het forum ben gekomen is omdat ik met zelfmoordgedachtes en een depressie kamp en zelf niet meer goed weet wat ik moet met mijn leven..

Dit was de enige plek waar ik echt open over mijn gedachtes durfde praten en ik heb hier op het forum voor het eerst in mijn leven eerlijk verteld hoe ik me voel.. Ik heb hier steun en tips ontvangen die mij heel erg dierbaar zijn.

 

Verder probeer ik ook mensen te helpen met eigen ervaringen :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Ik wil een einde aan het leven maken dus ik kwam hier voor steun en die heb ik gevonden. Jij ook?

Liefs Lucky 

eigelijk wel ja

Reageer