Skip to main content
Vraag

Hoe werkt chatten met de kindertelefoon?

  • 29 June 2024
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

Hoi, 

dit is misschien een hele domme vraag. Maar ik ga hem toch vragen: hoe werkt het chatten nou precies? Als ik probeer een chat te maken, komt er een soort bericht met: “Er is nog (aantal) kinderen voor je”. Daarop kan ik dan een bericht typen. Maar wat moet ik doen, oké sturen? Of gewoon afwachten? Ik snap het niet.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

afwachten

Hoi @Samuel-le,

Je moet dan gewoon even wachten tot een van de medewerkers van de Kindertelefoon hoi tegen je zegt.

Je mag best oké sturen, maar dat hoeft niet.

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reputatie 6
Badge +3

@Anonymous M @EmmakokfanEva 

Ah top, bedankt 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Samuel-le ,

 

helemaal geen domme vraag hoor! Ik kan me voorstellen dat je graag wil weten hoe het zit. Degenen hierboven hebben eigenlijk het antwoord al gegeven, hartstikke goed. 

Wanneer je in de wachtrij komt, dan kan je alvast iets typen maar het hoeft niet. Pas als er een medewerker beschikbaar komt, dan ziet die de tekst staan die je hebt geschreven en kan diegene er op reageren. Soms heeft iemand bijvoorbeeld al een stukje van het probleem omschreven, en daar kan de Kindertelefoonmedewerker dan op in gaan. Maar je hoeft niets te schrijven hoor, dat kan ook gewoon wanneer het gesprek gestart is.

 

Veel succes met chatten,

groetjes Marieke

Reageer