Hoe verwijder ik een topic

  • 5 January 2018
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Titel?

3 reacties

Heyy,
Je kan een topic zelf niet verwijderen, dat is omdat andere mensen er dan iets van kunnen leren.
Je zou aan de kindertelefoon kunnen vragen of ze een topic kunnen verwijderen.

Xxx Sissi
Reputatie 4
Badge +3
Hallo 1234abcdee,

zoals sissi al aangeeft worden topics niet zomaar verwijderd omdat de posts en de reacties daarop ook nuttig kunnen zijn voor andere kinderen, zoals staat in forumregel 18:. De Kindertelefoon verwijdert geen topics
Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen. Een topic wordt alleen verwijderd als het in strijd is met de forumregels.

groeten Claire
De Kindertelefoon
Maar in het betreffende topic geef ik een heel precieze beschrijving van mezelf waar ik nu heel veel spijt van heb, ik ben bang dat dat ontdekt word omdat ik nogal opval als jongen met lang haar, ik ben bang dat ze me op school er mee gaan pesten zoals in mijn verleden ookal is gebeurd ik het betreffende topic vraag ik wat mensen van me vinden en ofdat ze me zouden willen doen, lijkt me niet heel informatief, jullie zouden serieus mijn reddende Engel kunnen zijn als mijn topic toch word verwijderd gr 1234abcdee

Reageer