Skip to main content

Hoe vaak zitten jullie op dit forum?

• May 18, 2025
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Hoi forum gebruikers,

Ik ben best benieuwd naar hoe vaak jullie het Kindertelefoon forum gebruiken.

Soms zie ik weleens mensen die al 100 posts hebben gemaakt binnen een paar dagen, en dat vindt ik erg knap! Zelf zou ik de tijd er niet voor hebben, haha

Ik gebruik dit forum minder vaak (want ik zit voornamelijk op andere forums) en heb hier volgensmij maar 60-70 comments gemaakt. Ik kijk wel iedere week op dit forum, maar ik comment alleen als ik iets heel zeker weet en als het niet al door iemand anders is genoemd.

Groetjes van mij

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 19, 2025

Hey! Ik kijk dagelijks wel, en ook als ik tussendoor tijd heb ofzo op school bv. Tegenwoordig om anderen te helpen en om ideeën en tips te lezen zodat ik er mensen later weer mee kan helpen, of zelf iets van leer. Maar vooral om te steunen en af en toe dus zelf om advies te vragen. Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 19, 2025

Heey, 

Dat verschilt bij mij heel erg. Zelf kom ik er dagelijks, vooral als ik iets wil vragen of als ik iemand wil helpen. Soms ben ik er een paar keer per week, andere weken minder. Ellen xxx

• May 19, 2025

Hai, ​@Tover01 en ​@Ellen,

Wat interessant om te horen dat jullie dagelijks hier komen!

Zelf zou ik niet durven om op school hier in te loggen! Ik ben bang dat andere mensen meekijken en zo mijn forumnaam weten.

Maar wel heel lief van jullie dat jullie zo vaak anderen helpen!

Groetjes van mij

• May 19, 2025

Hmm grappig om over na te denken 

Ik zit eigelijk veel te veel op het forum 🤣

Ik denk mieschien wel een goede 1 tot 3 uur per dag......…

Word dit een nieuwe verslaving 🤣

Groetjes badeend 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Poeh, gemiddeld elke 2 dagen. Soms 1 of 2 keer per dag, soms 5 dagen niet.