Skip to main content
Vraag

Hoe "noem" je een topic in jouw topic

• October 17, 2025
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+13

Daar ben ik weer met een vraag over het forum xp

Ik zie mensen heel vaak dit doen.

Mijn vraag is: hoe zet je daar een ander topic neer? Vind ik leuker staan dan een linkje dus…

XXX Yusa 

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • October 17, 2025

Hey! Ik snap wat je bedoelt. Als je een link kopieert van een andere topic en die in het reactie-veld zet, dan gebeurt dat meestal vanzelf al, dat het zo'n mooi uiterlijk heeft. Dat werkt volgens mij alleen maar met links van andere topics van dit forum, interne links. Alle andere links zie je gewoon als zo : 

https://www.scouting.nl/ 

Of 

https://www.scouting.nl/ 

Waarom het de ene keer een directe link (onder) wordt en de andere keer een selectie tekst(boven ) weet ik ook niet precies. Ik plak ze op dezelfde manier.  Maar dit zijn dus de andere manieren van weergave, omdat het een externe link is denk ik. Het zit dus in het systeem van deze site vermoedelijk. 

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Dat doe ik door op m'n laptop de link naar de topic te kopieren en daarna gwn te plakken. Dus niet via link invoegen, maar gwn plakken. Dit werkt voor mij enkel op desktop. 

xx liefs Wolf 🐺

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 17, 2025

Hey, dat werkt helaas alleen op desktop/laptop. Als je een link plaatst, en dan enter klik, dan gebeurt het

Groetjes Lupus

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 18, 2025

Oh ok

Doe t op m'n telefoon dusss..

bedankt voor al jullie antwoorden 

XXX Yusa 

• October 31, 2025

Gewoon de link in het forum plakken.  Let er wel op dat er - in staan en geen %.

( aangepast op aanvraag van de forumgebruiker zelf )

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Topper
  • November 1, 2025

@Onbekend100 ok 

Maar dat lukt bij mij  niet, ik heb het uitgeprobeerd

Liefs xxx Yusa