Vraag

Hoe maak je stellingen

  • 14 March 2022
  • 9 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik heb een vraag aan de kindertelefoon namelijk bij sommige topics zie je zo een stelling hoe maak je die?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Marieke@Femke N Of iemand anders?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @wilhelmavemela 

Leuke vraag. Ik wist het zelf ook niet, dus ik ben het gaan uitproberen. 
wanneer je een topic start, dan kun je kiezen voor categorie ‘Vraag’. 
Daarna klik je op de 3 stipjes rechts in de taakbalk. Je kiest dan voor ‘poll’.

je kunt dan eerst de stelling formuleren. Daarna 1 voor 1 de mogelijke antwoorden. Daarna kun je de ‘stem’ button plaatsen. 
Ik hoop dat het zo duidelijk is. 
 

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).

Reputatie 7
Badge +19

Dank u wel nog een vraag @Mariska H  Kan je ook meerdere stellingen in een topic doen?

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie het nog steeds niet kunt u misschien een screenshot maken en dan omcirkelen wat u bedoeld?

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +19

En wat is de taak balk?

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Wilhelmavemela,

Hier is een screenshot:

Rood omcirkeld is de taakbalk, hier staan alle "taken” in, dus de dingen die je kan invoegen enzo. Bijv pollen.

Als je op de 3 puntje op de taakbalk klikt krijg je een lijst met verschillende dingen die je kan invoegen te zien. Helemaal onderaan staat Poll, paars omcirkeld.

Als je hierop hebt geklikt krijg je te zien wat er in het groen omcirkelde gedeelte staat. Waar "Stel je vraag” staat, kan je de pollvraag invullen, bij "Optie toevoegen” kan je de mogelijke antwoorden waarop te stemmen valt invullen.

Volgens mij is het niet mogelijk om meerdere stellingen in te voegen, als je twee keer op poll klikt wordt je eerste poll namelijk verwijderd.

Hopelijk begrijp je het nu wat beter!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

En nog een vraag wat betekent minstens 10 karakters?

Reputatie 6
Badge +7

Met karakters wordt hier letters, leestekens en spaties (misschien geen spaties, dat verschilt namelijk heel erg per site) bedoeld. Je vraag moet dus uit minstens 10 van deze bestaan.

 

Groetjes,
Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Oke duidelijk ik ga het binnenkort proberen.

Reageer