hoe maak ik een eigen topic?

  • 8 December 2014
  • 5 reacties
  • 290 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy dit is een ander onderwerp maar ik weet niet meer hoe je een topic moest plaatsen ;$ hahah.. kun je misschien helpen hoe ?

5 reacties

Hey,
je klinkt op de gele balk op 'forum', daarna klik je op de catogorie waarin je een topic wilt maken
als het goed i verscheint er dat een geel blokje met 'topic toevoegen'
hopelijk lukt t zo!
heyy dit is een ander onderwerp maar ik weet niet meer hoe je een topic moest plaatsen ;$ hahah.. kun je misschien helpen hoe ?


Hey,
je klinkt op de gele balk op 'forum', daarna klik je op de catogorie waarin je een topic wilt maken
als het goed i verscheint er dat een geel blokje met 'topic toevoegen'
hopelijk lukt t zo!
ja t is gelukt heel erg bedankt 🙂
Badge
Hoi ik heb ongeveer hetzelfde maar met een forum ik wil wat plaatsen maar dan komt en telkens in beeld
"je hebt nog geen titel toegevoegd" maar ik zie nergens waar ik een titel toe kan voegen
plz help me
gr D
@Anoniempaardje
je ziet niet hoe je een titel kan toe voegen...
zie je het kies ding tussen gesprek en vraag. daar onder staat titel.
dus het staat tussen gesprek/vraag en bericht.

ik hoop dat dit helpt. anders kan ik nog een poging doen met een screen shot. en als je het op een pc probeerd kan ik je niet helpen 😊

groetjes
blue
Reputatie 7
Badge +7
Hallo anoniempaardje,

je kunt lezen hoe het forum werkt via deze link: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/veelgestelde-vragen-hoe-werkt-het-forum-36130

Je schrijft dat je een forum wil plaatsen, ik denk dat je bedoelt dat je een nieuw topic wil plaatsen. Je klikt dan op 'Start topic' en er verschijnt een venster met 'Maak een nieuw topic aan', je ziet dan het venster TITEL als tweede bovenaan staan.
Dit is zoals het via desktop werkt, dus als je ingelogd bent op laptop of pc.

Mocht het nog steeds niet lukken, laat het dan gerust even weten.
Veel succes,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reageer