Vraag

Hoe lang duurt het voor dat ik kan chatten

  • 21 October 2018
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb net met Femke van de kindertelefoon gesproken maar ze snap helemaal niks ze zit mij compleet te negeren ze heeft mij verhaal 3 keer gelezen en ik heb haar 2keer het zelfde moeten vertellen maar ze snapt nog steeds niks ze zit dingen te vertellen die er noet zijn .

2 reacties

Volgens mij trek je te snel die conclusies.

De kans bestaat zeker dat een van de medewerkers iets niet direct begrijpt, maar het zijn ook gewoon maar mensen die niet altijd doorhebben wat jij probeert te vertellen.
Het zou ook, voor een deel, kunnen liggen aan wat jij hebt gestuurd, omdat de medewerker meerdere malen jouw verhaal moest lezen.
Heb jij al gevraagd wat er niet duidelijk aan was?

Zou je misschien ook je verhaal hier op het forum kunnen zetten, waar men natuurlijk wat meer tijd heeft om het door te nemen?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi annoniempo,

Wat vervelend dat er wat mis is gegaan in de communicatie met een chat met ons. Soms kan het voorkomen dat een verhaal complex in elkaar zit waardoor het misschien moeilijk te begrijpen is. Het is nooit de bedoeling om iemand te negeren en alle vrijwilligers van De Kindertelefoon willen je heel graag helpen. Daarvoor is ook de tijd nodig om je verhaal te begrijpen, het klinkt dan ook vervelend als dat niet helemaal gelukt is in deze poging. Wat ook nog mogelijk zou kunnen zijn is dat er een storing is geweest waardoor berichten niet aan zijn gekomen bij je.

Je kunt ook altijd telefonisch contact zoeken, misschien vind je het makkelijker om je verhaal dan nog eens te vertellen (0800-0432) En tot slot, zoals @MensPersoon al zegt, je kunt ook op het forum altijd je verhaal delen met andere tieners, zij kunnen je ook goed helpen!

Groetjes,

Willemijn (De Kindertelefoon)

Reageer