Vraag

hoe kan k snel helpen bij de kindertelefoon

  • 17 February 2021
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hiii ik zou zoo graag ook lid willen worden van de kindertelefoon omdat het me geweldig lijkt om mensen te helpen en dat geeft me ook een goed gevoel

dus ik weet niet of dat kan aangezien ik nog maar 12 ben

ps : grote bewondering voor de kindertelefoon


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

hey 

ik hoop dat je bij de kindertelefoon mag van de mensen daar. maar een tip ieder geval je kan mensen ook op de forum helpen met hun problemen het is een advies die ik je geef. maar ik hoop voor je dat je bij de kindertelefoon er bij komt om anderen kinderen te helpen ik duim voor je.

 

groetjes van: Sakura Sato.

Reputatie 1
Badge +1

heel erg bedankt!!! dit geft me nieuwe moed

Reputatie 7
Badge +19

Om vrijwilliger te worden bij De Kindertelefoon moet je 18+ zijn. Wel is er een jongerenraad en een online jongerenpanel. Op de volgende site kan je er meer over lezen: https://www.kindertelefoon.nl/meedenken-overzicht

Reputatie 7
Badge +19

Ohja…. wel kan je jonge vrijwilliger worden als je 16 bent maarja dat ben je ook nog niet.

Badge +1

Hoi @Gwn iemand ,

 

Wat leuk dat je graag wilt helpen bij de Kindertelefoon! Het klopt wat @jaivy  zegt, je kan jongerenvrijwilliger worden als je 16 jaar oud bent. Ondertussen kun je kinderen helpen via het forum :).

 

Groetjes,

JeanineR

 

De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Gwn iemand ,

 

Wat leuk dat je graag wilt helpen bij de Kindertelefoon! Het klopt wat @jaivy  zegt, je kan jongerenvrijwilliger worden als je 16 jaar oud bent. Ondertussen kun je kinderen helpen via het forum :).

 

Groetjes,

JeanineR

 

De Kindertelefoon

O oke wat aardig dat je geantwoord hebt!

ik zaql dan nog eventjes verder doen met gewoon het forum

Groetjes

Gwn iemand

Reageer