Hoi @Cato.db,
Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Fleur
(De Kindertelefoon)
Heyy @Cato.db !!
Ten eerste, welkom terug! Wat naar voor je dat je nog steeds vaan aan zm en dat je je zo voelt. Hoe wil je nu zelf verder? Wil je je weer gelukkiger voelen of juist iets heel anders?
Over dat je zei dat alles fout gaat enzo, misschien kan je proberen om minder te letten op alles wat fout gaat en juist meer op alles wat goed gaat. Je zou nu misschien denken: 'Niks gaat goed!' maar dat is waarschijnlijk absoluut niet zo! Er zijn vast veel dingen die wel goed gaan, maar dan overlapt alles wat fout gaat de goede dingen gewoon en dan vergeet je ze. Probeer de dingen die goed zijn gegaan goed in je hoofd te houden. Blijven leven heeft altijd zin. Het leven hoeft niet meteen groots of perfect te zijn. Het zijn de kleine dingen, bijvoorbeeld een warme kop thee, een lief berichtje, de leuke kat van een van je buren die op straat zich zit te wassen, die geluk kunnen brengen. Ze zijn zo simpel, maar dat kleine beetje geluk maken je dag veel beter! Vooral als je er wat meer op let of aan denkt!
En nog gefeliciteerd van je voetbalwedstrijd!! 4-1 klinkt als een mooie eindscore en als iets wat GOED is gegaan! (:
Ik hoop dat je lekker hebt geslapen!
Groetjes Honing
heyy @Honey_bee
dankjewel voor je liefe berichtje het doet me goed
ik ga proberen meer te denken aan de goede dingen
ik wil wel weer gelukkig worden maar dat gaat nog lang duren den ik maar ik probeer wel leuke dingen te doen die 4-1 was inderdaad echt een goede eindscore erg blij met me team en hoe we nu spelen ik heb in dit team al 5 goals gemaakt! erg blij mee zater dag moeten we tegen de koploper wij staan 2de maar ik weet zeker dat wij gaan winnen:)
groetjes @Cato.db
heyy @Fleur_
ik ga morgen bellen met de kindertelefoon
hopelijk help het een beetje
groetjes @Cato.db
heyyy
het gaat heel slecht met mijjj
ik was gisteren heeel boos en heb tegen me broer gezecht dat hij ook wel een keer wat kan doen want hij doet nooit wat en als dat hem niet aan staat dan ga je maar weg naar die kut joyce zij mag echt zwaar hard de tyfus krijgen dat heb ik gezecht toen ben huilend naar boven gerendt en toen is me zus achter me aan gegaan en kwam ze bij me zitten boven en zij snapte mij wel ik ik heb vandaag op school alles verkloot me opdracht voor een soort toets en me tekenles ik hat echt een KUT! dag ik heb vanmiddag ook heelde tijd lopen huilen ik ben zo bang dat hij weg gaat en dan is dat mijn schuld want ik heb dat gezecht wat als hij echt weg gaat dan zie wij hem miss wel NOOIT meer en dat is dan MIJN schuld ik hoop dat het morgen iets beter met me gaat
slaap lekker lieve mensen van het forum
liefs @Cato.db