Vraag

het verwijderen van Q&A vragen slaat helemaal nergens op. wie is het met me eens

  • 5 January 2020
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het slaat echt nergens op


5 reacties

Hoe bedoel je ? Welke Q&A vragen?

Als je Q&A vragen bedoeld van een forumgebruiker dit dat als topic had, of wilt, dan is het enigszins te begrijpen. 

Normale vragen aan die forumgebruiker is normaal, maar als je eenmaal persoonlijke vragen stelt, schendt je iemand anonimiteit en dat is tegen de regels en dus begrijpbaar dat het wordt verwijderd. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Ik kan het ergens begrijpen

 

Vgm staan ee in de forum regels iets over ;;

Geen oproep tot enquetrs en dergelijke dingen, daarnaast is een forum bedoeld voor 1 hoofdvraag; Bijv; ik ben depresief, wie kan helpen?

In zo'n topic komen er meestal wat kleinere vragen zodat het helpen makkelijker word.

 

In die Q &A, kon je alles vragen en zat er geen onderwerp aan. Daarnaasf leek het op een chat omdat er niet echt iemand geholpen werd en het gwn met elkaar praten was

Reputatie 3
Badge +3

Een beetje raar ja, ik had net nog zo’n leuk conceptje bedacht 

Naja een forum is bedoeld voor vragen, dit forum eigenlijk zelfs meer op hulp vragen.

Daarnaasr zijn er niet echt sterke argumenten waarom het nergens op slaat. Behalve:"het slaat echt nergens op"

 

Wat niet echt wonderen zal doen om een discussie te winne

Het is niet de bedoeling dat mensen vragen aan de TS gaan stellen, als dat is wat je bedoelt. Ik snap dat wel, want de TS doet zich dan bv voor als een expert (terwijl die dat niet kan zijn) of het lijkt me dat het persoonlijk wordt (zoals Ronald al zei). 

Reageer