Vraag

Helppppp! Iemand heeft mijn handtekening veranderd?!


Reputatie 7
Badge +19

Mijn handtekening is veranderd wie heeft het gedaan help ik sta voor een raadsel!!!!

Wilhelmavemela.


Dit topic is gesloten

37 reacties

Ik kan hacken maar dat doe ik niet! Als ik er naar kijk denk ik @Een hulpvol meisje 

Reputatie 7
Badge +19

Heeft iemand mijn wachtwoord  gehackt?! Is dit een grap? Iemand van de moderatie?

@Een hulpvol meisje ?

Wie??!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi  dat is wel heel raar ja !  Zou niet moeten kunnen. Misschien moet je je wachtwoord veraderen voor de zekerheid.

Groetjes liefs Julian X

Maar iemand hier is niet vertrouwbaar. Dit is wel serieus want als mensen zomaar mijn gegevens kunnen zien dan hoop ik dat dit een enorme fout is. @Carolien_ @Marieke Zouden jullie dit willen checken ik wil niet dat mijn gegevens worden verspreidt

Reputatie 7
Badge +19

Eerst wil ik weten wie het gedaan heeft.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @wilhelmavemela ,

 

andere forumgebruikers kunnen jouw handtekening niet veranderen, ik ga er dus van uit dat een moderator je handtekening heeft aangepast.

Als het goed is, heb je daar een mail over gehad. Zo niet, dan kan je je vraag mailen naar forum@kindertelefoon.nl .

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Hoop ik ook miss een moderator? @Rob_ ?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @wilhelmavemela ,

 

andere forumgebruikers kunnen jouw handtekening niet veranderen, ik ga er dus van uit dat een moderator je handtekening heeft aangepast.

Als het goed is, heb je daar een mail over gehad. Zo niet, dan kan je je vraag mailen naar forum@kindertelefoon.nl .

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Op het moment kan ik niet in mijn mail maar zal binnenkort even checken.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Verander nu je wachtwoord !!! Ik dacht het al, waarom je opeens je handtekening naar een hulpvol meisje is gegaan . Maar NEE beschuldig @Een hulpvol meisje  NIET.  Zij is té aardig om dit te doen !!! 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

Oh er is al antwoord :) van Marieke van de ktf.

 

Reputatie 7
Badge +2

@Julian12  wat bedoel je ???

Reputatie 7
Badge +19

Sorry was in wanhoop ik zal morgen mijn mail checken. Die moderator is vast aardig als hij/zij zegt dat ik een hulp vol meisje ben. En sorrry@Een hulpvol meisje !

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Mw Marieke heeft al een antwoord geplaatst :)

Reputatie 7
Badge +5

Heeft iemand mijn wachtwoord  gehackt?! Is dit een grap? Iemand van de moderatie?

@Een hulpvol meisje?

Wie??!

Wilhelmavemela.

Ik vond dit ook heel raar, ik keek even op je acc en opeens stond mijn naam daar.. ik vond dat raar.

Reputatie 7
Badge +2

Sorry was in wanhoop ik zal morgen mijn mail checken. Die moderator is vast aardig als hij/zij zegt dat ik een hulp vol meisje ben. En sorrry@Een hulpvol meisje !

Wilhelmavemela.

Haha !! Het klinkt zo grappig 🤣🤣

Reputatie 7
Badge +5

Daar heb je gelijk in @Emmalove04 😅

Reputatie 7
Badge +2

Wacht even .... even denken.... je handtekening was veranderd na dat je gevraagd heeft om toch vrienden te zijn met @Een hulpvol meisje . Heeft dat iets mee te maken ???

 

Emma

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb helemaal niks gedaan 🤨 ik was bezixh om mijn schaam haar voor de 1e keer te scheren!! Het lukte wel goed vind ik. Wel een paar haartjes bleven achter maar het ging wel goed :D

Reputatie 7
Badge +2

@Een hulpvol meisje  eerst  Wat !!!! Maar ik weet dat je niks mee te maken heeft . Ik denk dat gewoon haar wachtwoord zo makkelijk te raden is . Ik denk dat haar wachtwoord is : hartje julian12 of zoiets makkelijks om te raden

 

Emma

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Haha, zeker wel😉😉

Reputatie 7
Badge +19

Nee helaas niet mijn wachtwoord is door de KT aangeboden dus die gebruik ik lekker. Heb wel over nagedacht zoiets te doen maar van mijn vader mocht ik mijn wachtwoord niet veranderen:(

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

Misschien kan je je handtekening veranderen?? Ik ga even brainstormen.  Wat je had.

Reputatie 7
Badge +2

@MCES

@Een hulpvol meisje

@TheMightySlayer @Eenmeisje004 @Emmalove04 @wilhelmavemela @Julian12 @Ellen @Vos123 @Hanneke14 @Ikke13 @Wereld @Sankonijn @kwakend1tje @DaVinci @Sano07 @Pastel @JS2006 @J8j8 

 

Dat waren de namen die ik onthouden had van je lijstje 

Reputatie 5
Badge +2

Hey, sorry voor late reactie... 

Maar ik had dansoptreden

enz en had geen wifi en 4g

Ik vind het echt spijtig @wilhelmavemela wat er is gebeurd ik hoop dat het opgelost geraakt

Groetjes hanneke😘😘

Reputatie 7
Badge +19

@Emmalove04 Dank ik zal even kijken of ik een screenshots heb. En @Hanneke14 Is geen late reactie en beter laat dan nooit toch?;)

Wilhelmavemela.