Vraag

help hoe vw ik topics van mezelf

  • 9 August 2022
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

waar kan ik me eigen topics van een jaar geleden vw pls help ze zijn zo awkward aaaaa


4 reacties

Helaas is.dat niet mogelijk. Staat ergens in de regels. Ik vind dat echt een stomme regel. Ze moeten daar evht wat aan doen. Sorry 

Reputatie 5
Badge +2

Heehee @josh607,

Als je een topic echt wilt verwijderen kun je een mailtje sturen naar de kindertelefoon, zij kijken dan of dit een goede reden is om jouw topic te verwijderen. Ik weet het mailadres niet precies, maar er is onlangs een ander topic geweest over dit onderwerp, als je dat opzoekt, staat daar het mailadres.

 

Succes!

 

-Yodema

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb het mailadres gevonden: forum@kindertelefoon.nl,

Leg hierin uit waarom je het wilt verwijderen en dan doen ze dat als ze het een goede reden vinden.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @josh607 ,

Een goede vraag, die je stelt.

 

In forumregel 18 staat:

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

  • Het topic in strijd is met de forumregels.
  • Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.
  • De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Zoals @Yodema  al had aangegeven kun je dit doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: 

Moniek V

 

Groet,

Sascha | De Kindertelefoon

Reageer